kom hem tidigare idag.

kom hem från en timme sen varför då jag slutar ju inte förän 15:00 , men jag fick så jävla ont i magen vet inte varför. och jag har ännu ont. aja, dagen var ett helvete men jag lever iaf. kanske jag själv som gjorde dagen tråkig ? inte vet jag. men jag som tänkte att jag skulle vara duktig att vara med på gympan men orkade inte. och sen slöjd gjorde inte ett skit sen har vi haft rast och sen innan no skulle börja var jag tvungen att åka hem. hoppas ni haft en bättre dag än jag.

tror aldrig jag haft så ont i magen som idag "/ , och aldrig en dålig dag!

Kommentarer

jobbigt med magont :/



sv: jepp jepp :D

:P

du måste se den :D

hoppas du mår bättre snart gullunge =)

söt bild!

sv: tack så mkt! din är också jätte fin! :)

å, så skönt! söt bild! vad gör du då?=)

sv: skoj:D du skule säkert kunna bli fotograf, men baar kämpa på. Tack hjärtat:D någon frågade just före dig om jag visste att jag var söt så antagligen, haha.



vad tråkigt att du hade ont i magen, hoppas det är bättre nu.























Follow my on Bloglovin







Trackback