min pappa har namsdag.

godmorgon nu har jag varit vaken ett tag efter som jag vaknade av att jag glömde stänga av musik på datan. tänkte att det var lika bra att gå upp istället för att försöka sova. jag vet inte alls vad som händer idag , men något roligt ska jag se till och göra. satt och åt frukost med pappa innan han åkte till Visby han skulle på möte , sen kommer han hem igen och vid 16:00 åker vi in till Visby igen efter som det är bandy. men jag vet inte om jag ska följa med men vi får se hur det blir! vad ska ni göra idag ? <3

min pappa har namsdag idag (Bengt) grattis till honom & alla andra som heter Bengt.

Kommentarer

tack så mycket :) hälsa din pappa :D

jag vet inte om jag kan komma på att göra något kul idag, men min brorsa kommer hit så lite kul kan det bli:D

Grattis till din pappa på namnsdagen!

tackar,

hur är det med dig då? :D

hälsa grattis!

krya på dig!

jag mår finfint ! :)

javisst, händer det något kul i helgen då? :)

grattis till han :D























Follow my on Bloglovin







Trackback