mina planer för sommaren.

inte så många som skrev sina sommar planer men det kan ni göra här om ni vill , jag tänkte ta och skriva mina här först vet jag att jag ska jobba för att kanske åka till grönalund. och köpa kläder och allt sånt! sen ska jag bli brun som alltid lite stolt att jag blir så brun på sommaren. (A) vara med kompisar hänga på stranden och bada. och så klar massvis med glass. och så klart får sommar bilder man aldrig glömmer! det är något jag bara vill ha nu och lägga upp.bilden betyder jätte mycket för mig. men iaf bilder det är något jag vill ha! (A)

Kommentarer

vi skulle åd göra ungefär samma saker:) och brun vill jag också bli! blir du det lätt? jag blir iaf.

sv kul att du gillar alla mina outfits:)

godnatt söto

Vilka bra planer! :D

sööt bild:D

sv okej, vad heter hemsidan då? jag skulle vilja ha såna mönstrar til designen, elelr iaf testa nån gång.

aa jo det där såg mysigt ut jag tror nog det blir ett bra ställe att vara på sommaren:)

haha det är bara börja med allt du gillar typ xD haha det gjorde ja :D Vad ska du hitta på idag då? =D

Godmorgon! :) Tänkte bara önska dig en underbar onsdag!



Kram

/Linnéa

jag ska också ha en sån sommar^^

bra planer! :)

Du och Jag och Ronehemn./ kajjen. <333























Follow my on Bloglovin







Trackback