mycket snyggt men dyrt!

satt just nere och åt mat och då kommer pappa hem med posten halens tidningn det brukar inte finnas så mycket snyggt men det gjorde det. vill bara ha kläder just nu. igår kollade jag på en hemsida och då hittade jag dom här två söta saker.[klicka här för att komma till sidan] finns mycket fint men mycket dyrt också. nu känner jag att jag vill ha pengar. på tal om att jag åkte bussen i morse så var solen och tittade upp och då ser man allt gräs bara glittrar bara för det är snö och sol och på träd och allt sånt fint ville bara vara hemma och ta kort!

och nu ska jag till hemse och kommer hem senare mot 9-tiden. då hörs vi alla söta vänner.

Kommentarer

jo det är bra tack :D sj?

tack!

dendära rosa är jättesnygG!:)

Tack för din fråga i frågestunden! Nu har jag svarat på alla frågor, och skrivit ett inlägg där jag ger bort 2 stycken designer till 2 stycken av er som frågade en fråga. I morgon så drar jag en vinnare :)

det är vackert när gräset glittrar:) förstår att du ville ta bilder och du som gillar att fota.

Snygga jackor!

Alla sportiga kläder är sjysta!

Men dom bästa kläderna hittar man då på www.pacsun.com



=)























Follow my on Bloglovin







Trackback