mys med två sötnosar <3

igår åkte jag hem till moa & filippa vi släckte allt och tände ljus. och det gjorde dom hemma hos mig med. men när jag kom ditt satt vi och pratade och sej började vi spela ett spel. det var jätte mysigt tycker jag iaf. sen när det hade gått en timme så knäppte vi på tv och såg PATRIK1,5 första gången jag ser den men jag tycker den är bra fast äcklig. och sen satt moa & filippa och sminkade sej och sen sprang dom runt och tog kort. till slut så såg vi en annan film somnade halft. vi ringde simon igår också eller jag skit kul att höra han för han bor i GBG. men nu är jag hemma och ska börja plugga. hur var eran kväll igår ? <3

Kommentarer

ta bort bilden :(

vad ska du hitta på för någonting? :)

vad ska du hitta på idag då?



rösta gärna på mig till veckans blogg här: http://febb.blogg.se/2009/march/rosta-pa-veckans-blogg-1.html

svar: bra det :)

ny header?

skitsnygg! :)

jag tycker den blev jättefin, men de är ju klart att man ska trivas med den själv också:)!

hahaha jag ser typ ut som en mamma på bilden :P

roligt att du gillar den!

det var http://designbyristo.blogg.se/ som gjorde den:)

ta bort bilden :(

låter mysigt:)

jag hade det också mysigt igår kväll, tända ljus, robinson och tårta.























Follow my on Bloglovin







Trackback