nu måste jag ner och göra..

mamma var med andra gången vi var ute det var roligt vi fick till och emd en snögubbe fast det inte var någon bra snö. men det gick ändå , snygag bilder tycker jag att det blev. nu skriver mamma & joel att jag ska komma ner och göra våfflor så jag får göra det. här är en bra hemsida ni kan gå in på om ni vill ha mönster som ni kan göra. (till liene) fast ni kan ju också kolla för det finns mycket fint. [ klicka här ] vi hörs sen kommentera mitt andra inlägg också. vad gör ni?

Kommentarer

åå gud vad kul det är att få vara ute i snön det kan inte vi här hemma för att det har smält, men istället så är det en fin och klar sol:)

Men va gulligt! :)

snögubbe var ju länge sen jag gjorde:O

yes, äntligen hittade jag til inlägget:D jag missade nog det förut för jag var så trött den dagen.























Follow my on Bloglovin







Trackback