ny dag imorgon<3

kvällen har varit helt okej , spelat GH med min lille bror ett par timmar och ändå smsat med lite folk , och det är alltid lika trevligt. jag blir bara duktigare och duktigare på det och det känns bra. och en bra sak idag är att jag inte har sitti vid datan och dryga. bara gjort annt med skoj. men nu måste jag ju kolla era bloggar. Just i morgon är det en dag i skolan då alla ska vara utkläda till något rockligt och det ska bli kul och se hur alla ser ut. (jag ska inte ha på mig något) eller bara svart byxor elelr något. men vi hörs imorgon , sov gott!

Kommentarer

sv dte är alltid mysigt med kladdkaka:) vill göra dte igen...haha

Okej, men den låten går ju hela tiden på tv.



Kul med att klä ut sig! vill också göra det men då måste ju hela skolan gå me dpå det och rekorn. Förresten varför gör ni det?

godnatt!

sv visst hade hon fin röst:)

=)

Hej sötisen! :) Ville bara höra hur det är med dig idag? :)



Kram

/Linnéa

sovit gott? :)

sv: det är kul att du tyckte det var snyggt, den där sommaroutfiten:D

Åhnej, säg inte att du också har blivit beroende av GH :(























Follow my on Bloglovin







Trackback