NY HEADER

nu har jag fixat en ny header och hoppas att min profil bild vill ändras snart. det blev inte värdens bästa men jag har gjort den själv och blev nöjd med den. det är helt sjukt jag är beroende av att byta hela tiden. fast jag vet varför efter som jag aldrig blir nöjd på riktigt. men jag får be min bror , om han nu inte ska sitta och spela något skit. men nu ska jag plugga lite till , vad gör ni andra ? vet ni någon som har lust att göra en sådan som jag har nu ? (fast bättre skulle det vara jätte snällt)

Kommentarer

Fin header :)



sv: okej, jag tar bara det lugnt :D

Händer ikväll då? :)

Skit snygg header! :)

har lagt upp det jag shoppade idag på bloggen nu :)

jadå :D allt utom tvn :) vad gör du? :)

jag tycker du ska vara nöjd, men jag förstår dig ändå:)

det var iaf en riktigt fin header!

jätte snygg header ju!

jo jag är skit beroende av att byta hela tiden jag ocksåååå!

snygg header ^^

Bloggen blev skrit snygg! Bra jobbat bea :D























Follow my on Bloglovin







Trackback