onsdagen , skolresa.

på något sätt gillar jag dagen men ändå inte. kom till skolan som vanligt och då man skulle ha SO (fast gjorde typ inget) och sen var det matte jag var jätte nöjd att jag jobbade så mycket för att inte vara i skolan på två veckor. efter våran lunch har vi musik och vi har två veckor på oss att ta reda på något. och jag har bob marley och lite om raggi. (fast det får jag göra hemma) sen skulle vi ut och gå och det var ju oxå kul. språk sist jobbade inget men vi hade annat att prata om (klassresan) och det fanns mycket att prata om där. om vi inte åker utomlands blir jag grymt sur.

och sen tycker några killar att jag ska ställa upp på påskcupen men jag kan inte spela bandy , men det skulle säker vart jätte roligt. (och efter fets efter) höhöh. aja , får se hur det blir med det. hur har eran dag varit ?(bilden är sen en kväll med två underbara tjejer)

Kommentarer

åh,medn tack söta du! vad har du för planer för idag då?=)

sv: hehehe. . :p

kul att du rösta!:)

tack:)

jag leder än så länge:D

Är allt bra med dig annars då? :)



Kram

/linnéa

aa. haha

åh, var det när du, jag och anja var? :)

det var grymt kul!

Bandy som är så kul! det är väl inte så svårt heller, bara att man har roligt så:) jag är dålig på sporter men bandy är lätt som sagt.























Follow my on Bloglovin







Trackback