rätt eller fel ? (tävling ?)


Lyssnade på rixfm och då satt dom och pratade om det är fel eller rätt att ha en paus i ett förhållande. folk ringde in och dom flesta tycker att man inte ska det. Om man ska ha det tycker jag att man ska ha en paus eller bara göra slut om det inte kommer funka gör slut. men som en sa varför inte bara göra slut och sen om man vill försöka kan man ju försöka igen. men min fråga till er är vad tycker ni ?

och jag tänkte ha en tävling och vilken blogg som alla gillar mest och jag bestämmer vilka bloggar som ska vara med men ni kan ge exempel till mig det skulle vara bra. men jag tänker välja vilka jag vill ha med! sen får man fixa röstar själv genom att skriva på din blogg. jag väljer ut 5 st och 2 st vill jag ska vara med! (som jag redan vet)

Kommentarer

sv: jodå det är bra här med! :)



visst kan man ha en liten paus men inte flera månader liksom, en paus leder till antingen ett slut eller en fortsättning. puss!

pauser är idiotiskt!

hihi=) vad gör du?

hmm, jag vet inte. mupptill varje par tror jag, men det låter inge bra tycker jag ;D haha!



jo det är bra med mig, själv?=)

Kul med tävlingen:)



Jag tycker att det är bra med pauser i ett förhållande. men det är inte samma sak som att samtidigt gå och ragga efter andra, som många gör:S då finns det ju inget gräns för deras paus. En paus är bara för att va ensam för en stund, inte gå ut med andra istället.

jag tkr det är rätt att man skall ta en paus !

men man får ju ta skiten om man hittar ny ! ;D

sv: gott var det också:) den rosa älskade jag också, men det skrev jag redan i inlägget.



andra avenyn är toppen!

- ja självklart ska man kunna ta en paus i sitt förhållande, det är inte fel med det!

hehe okej=) jag gör inte så myclket:)

fin header :D

jooo men visst :)

va gör du nu dåå ? :=

sv: okej, men kul att du tyckte dom var nsygga:)

Jag tycker som du, att om man inte trivs med varandra eller så, så tycker jag att man ska göra slut på en gång. Om man ångrar sig så kan man ju träffas igen.



Rolig tävling! :D Jag vill rösta eller vad man säger på : egoinas.se

okeey okeey.

ne jag försöker komma på hur jag skall ändra min blogg :P headern främst, för d andra vet jag :P hehe!

Hej =) Allt bra?

Jag tycker det är rätt att ha en paus i ett förhållande, jag tycker paus är en bra grej :)

Kolla gärna in min blogg, inför den där tävlingen å så :P

jag tycker som isabelle ! ^^

gärna vill jag vara med i din tävling :D:D

en bra sak att inte göra under pausen i ett förhållande är att hångla med tre olika killar ...

Sant som Bea skriver, för då är det ju i princip samma sak som att ha gjort slut..En paus kan behövas för att komma på vad det är man vill få lite tid för sig själv..

Min blogg kanske?























Follow my on Bloglovin







Trackback