sjuk blev man också.

godmorgon alla söta läsare. vaknade av att min lille bror kom in och frågade om jag skulle till skolan. och jag kände att jag inte skulle gå ditt. och så vaknade jag nu vi 11. helt sjukt att jag kunde somna om. nu sitter jag uppe ska snart gå ner och äta något. kan typ inte prata för jag har så grymt ont i halsen. vad gör ni andra för roligt i skolan ? jag ville inte vara hemma just idag efter som att Leonard kom till skolan och vi skulle hinna med mycket efter som vi jobbar tillsammans. eller visst är det skönt att vara hemma från skola då man slippar allt skit. men det är tråkigt att vara hemma. men nu är man ju sjuk.. skriver mer sen Love ya!

Kommentarer

Ja om dem skriver att de läst hos dig så kan dom få för 120 kr istället för 200

ah okej:) gud va snäll:) jaa bilderna e söta:D

fin header och härlig bild :D

trist att du är sjuk:/ men hoppas du snart blir frisk.

Jag håller med på att bli sjuk.. Jag orkar inte!!!

Åh jobbigt, jag har nästan blivit helt frisk nu :/ .. men du får krya på dig! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback