ska kolla på ett hus..

sista för idag då , efter som det blir mycket i helgen blir det mindre bloggande men det kan vara skönt för datan att jag inte sitter lika mycket. just snart ska vi åka och kolla på ett hus vi kanske ska flytta till. jag är jätte glad för att vi ska kolla. men iaf efter det vid 16:30 åker jag med bussen med olivia. det ska bli kul , vad ska ni göra ikväll ? måste bara säga tack till alla söta kommentarer igår , eller alla. först hade jag en mysig kväll fast vissa stunder var dåliga. men det var en bra kväll på länge. och ni gjorde den bätre när jag fick många kommentarer. men nej nu ska jag gå. ha en super härlig kväll [finns på mobilen] bilden är på moa , <3

Kommentarer

poliser som kör runt i vanliga bilar, så ni hade tur där! haha :P

låter som en bra dag för dig! :)

ikväll ska man bara vara hemma och titta på melodifestivalen! (Y)

Sv: Hihi sööötnos! :D



Kram

/Linnéa

Jag tyckte att ni nyss flyttade :( Men om ni inte trivs så hoppas jag att huset som ni ska kolla på idag, är det ni söker efter :) Lycka till <3

Hejsan, Linnéa här igen hehe :P



Men idag så tänkte jag ge min dag till alla mina läsare, till alla som nånsin läst min blogg, för ni är verkligen bäst och utan er så vore min blogg ingen blogg.



Det spelar ingen roll om ni har varit med eller emot mig, att få kommentarer är bland det roligaste jag vet, så tack så mycket!



Har gjort ett litet inlägg som är till alla mina läsare också hihi !



Ha en bra dag



Kram

/Linnéa

Hejsan, Linnéa här igen hehe :P



Men idag så tänkte jag ge min dag till alla mina läsare, till alla som nånsin läst min blogg, för ni är verkligen bäst och utan er så vore min blogg ingen blogg.



Det spelar ingen roll om ni har varit med eller emot mig, att få kommentarer är bland det roligaste jag vet, så tack så mycket!



Har gjort ett litet inlägg som är till alla mina läsare också hihi !



Ha en bra dag



Kram

/Linnéa

va har du för dig idag da? :)

ja, kan vara skönt för alla att man komme rifårn från datorn, eller jag menar inte för alla för har saknat dina inlägg:)

du får ha en bra kväll! jag ska kolla på MF och äta godis.

sv: okej, det var tråkigt att höra :(

ser du på melodifestivalen ikväll? :P

den e skit bra:) föresten allt bra?:)<3

vad härligt att kolla på hus. Vill också flytta till villa snart, less på lägenhetslivet

städdag ^^

Ville bvara önska dig en underbar söndag! :)



Kram

/Linnéa

Ville bvara önska dig en underbar söndag! :)



Kram

/Linnéa

sv: allt kan inte va i ens stil och min onsdag var bra:)

sv: tyckte samma:) och somrig var den också, vill ha.























Follow my on Bloglovin







Trackback