söndag och imorgon skola..

GLÖM INTE ATT JAG HAR SVARAT PÅ ERA FRÅGOR! min dag har varit dryg och jobbig , bara städat och sett tv och bara ligga i sängen och glo hela tiden. men tiden gick iaf och nu ska man snart gå och lägga sej. efter som man ska orka till skolan efter 1 vecka lov och sen 1 vecka prao. men det vet jag inte om jag kommer orka men ska se till att skriva imorgon. Juste jag som skulle få bilderna från mamma för typ 1 vecka sen men jag fick dom igår och när jag ska kolla på alla så har hon inte bränt ner dom. men jag fick iaf upp en tavla på väggen tack johannes. nej nu ska jag inte sitta och prata bort allt. men berätta vad ni gjort ikväll /idag och godnatt! + två gammla bilder på mig.

Kommentarer

Orka me dksolan:P hoppas det tar inte lång tid tills nästa lov.

Söta bilder!

Jaså, vadåra?

Bland dina länkar lägger du till en ny länk, som går till min blogg http://www.b3tty.blogg.se



Hänger du med?



Detta måste du göra när du är inloggad, din blogg/översikt/skapa/länk/ sen skriver du in adressen till mig i "Sökväg" sen under döper du länken till B3tty - internets snyggaste blogg. Sen trycker du bara på knappen "Lägg till länk" sen ska det vara klart.

vilken fin header, hela bloggen med :)

ja vet :/

men det känns bra att låtsas vara glad för stunden iaf :)

lika söt som vanligt :D

kram på dej <3

åh, så himla härligt! här bara regnar det, usch!! ;)

tack! ♥ va har du för dig da? :)

första bilden var ju urgullig ! :D

vilken söt blogg du har, headern spec!

komentera i mitt senaste inlägg "män som hatar kvinnor" är du super gulli,

kram

Söta bilder =)

sv: men det fanns även fler färger:) skulle med vilja ha alla.

jag gillar verkligen din header!

söt blogg!

fina bilder :)

sv: ja det är riktigt deprimernade ;D hah! vad har du för väder då?=)























Follow my on Bloglovin







Trackback