söndags kväll.

godkväll jag är skit trött ska ni veta efter som att jag bara har sovit 3 timmar tror jag inte mycket iaf. så det blir en bra natt ska vi nog se till. jag har typ inte ätit något dom två dagarna. i fredags åt jag lite lunch och sen två bullar. i lördags åt jag en munk och två små mackar. och idag har jag ätit lite mer och sen har jag gått skit mycket i helgen på något sätt känner jag mej duktig.. men vi ska försöka lägga allt bakom ryggen som hände igår. bäst så tror jag.

men om jag ska orka med måndagen ska jag snart gå och sova men iaf godnatt alla mina sötnosar som läser. och tusen tack för alla söta kommentarer.

Kommentarer

allt bra med dej söt :)kram

sv: jag hoppas du klarar dig <3

Godmorgon! Hoppas att du får en underbar dag!



Kram

/Linnéa :)

Du måste äta mer gumman och sova längre :( Hoppas att du blir utvilad till på måndag eller rättare sagt idag. Jag är ledig idag, mohhaha :)

man kan ju alltid föröska lägga saker bakom ryggen:)

åh, tack så mkt:D vad ska du göra idag då?=)























Follow my on Bloglovin







Trackback