tack för dagen och kvällen <3

igår gick jag och moa ner till hamnen med johannes och kristina det var mycket mysigt att ta kort och sen hem till moa. efter som att vi skulle hem och hitta på något med lite folk. men till slut åkte vi upp till hemse och träffade lite folk men blev lite dissad av olika folk. men till slut gick jag Amalia & Filippa och Moa hem till moa. och det var mysigt att bara gå och prata med er. och när jag fick se er blev jag skit glad. länge sen jag var så glad.  men tack för kvällen alla. vad gjorde ni igår ?


+ att ni tror säker jag och moa är helt slut i huvudet men vi gick i vattnet som ni er på bild 3.

Kommentarer

du är jävligt söt ! <3



jagsaknardig.

Ser jätte mysigt ut :)

du är söt som fan :) kram

aw, jag får tacka så mycket! :D <3

Fina bilder

OKej! :) Jag lägger till dig nu också! :)

Kram!

Sjukt snygg header!

Fina bilder:)

Och så skönt att du var glad igår.

Igår kollade jag på MF och käkade upp sista biten av kladdkakan.

Sv: Så lite så... :) Har du gj designen? Jätte fin heater =)

har ny blogg nu bea! :D

var det inte kallt? :P hihi



hur har din helg varit då? =)

kram

Rösta på mig som veckans blogg på

www.jjassie.blogg.se kommentera mitt namn (Nathalie). Tack på förhand!:)



www.starcevic.blogg.se :)

sv: okej! jag har inte heller haft så mkt uppdatering, har vqrt borta hela helgen! ;D

Sv: haha, är inte så uppmärksam :P

Tack så jätte mycket för att du röstade på mig :) Kramar

=)

svaR: nej verkligen inte!;d























Follow my on Bloglovin







Trackback