tack för idag , love.

godkväll , tänk er att åka bort ditt ingen kan få tag i er eller något och bara ta det lungt det skulle vart skönt det skulle jag gjort om jag kunde för det är vad jag behöver just nu iaf. det skulle vara bra tror jag. Imorgon väntar ännu en dag får se hur den bli om den blir lite bättre , men det tror jag nog inte. kanske åker upp på hemse en sväng imorgon får se hur det blir med allt. just nu har jag bara lust att sova men jag vet att det inte kommer gå.  det blir kvällen fråga. och ingen bild.

Kommentarer

Kompisar, kläder, mat, mobil, hår hahahha :o

Musik, vänner/familj 8menat osm en sak eftersom det är personer som står en nära)

Min självfötroende

humor

tro 8menat med all möjlig tro som att tro på sina dröa och sig själv m.m.)

fin blogg! :)

Nu är svaren uppe från min frågestund, tack för din fråga sötnos! :)

http://ellenlovisa.blogg.se/2009/march/svar-pa-era-fragor.html#comment

okeej:)

mobil, vänner, pojkvän , musik , bloggen!:D

aaaah d hade vart skönt. :)

skall se om ja kommer på fem saker då :)

familj, vännerna, tvn, mobil och godis :p haha!

luft (?) människor som jag älskar som älskar mig, roliga stunder här i livet och sömn ;)

luft (?) människor som jag älskar som älskar mig, roliga stunder här i livet, mat och sömn ;)

flickvän, fotboll, dator, mobiltelefon, god mat! :)

sv: Jo, haha. utan dom skulle man inte kunna överleva. Sen finns det ju en hel massa saker som är onödiga, men som man inte klarar sig utan iaf :P

fem saker jag inte skulle kunna leva utan:

1. mobil 2. vännerna 3. familjen 4. musiken 5. gitarren

1. släkten (katterna inräknat ;) )

2. vännerna

3. mobil

4. bloggen ;)

5. maaaat























Follow my on Bloglovin







Trackback