utan smink i skolan.

vet ni hur skönt det var att slippa smink idag , fast jag ståg en lång stund framför spegeln och undrade om jag skulle sminka mej eller inte. men klockan blev mycket så det var ju skit i samma. en skoldag utan smink och inte så många som märkte det. men dom som gjorde det frågade om jag var ledsen eller trött.

sen måndagar är ingen bra dag för mig , inte för vi gjort mycket alls men jag träffade MONICA (gammal lärare) jag & moa vi blev så grymt glada att se henne och hon har blivit smal. helt sjukt. men skit kul att träffa henne iaf. sen kom jag just hem från skolan och moa kommer sen.

en bild sen sommaren 2008

Kommentarer

vi går till 25 i två på torsdagar!

ja tycker de är lyx (A)

sv: haha japp, tv för mig igår ;D

haha fan vilken grym bild :)

kram på dej <3

thihi så söt bild :D

Ha en bra eftermiddag!

sv: jag har fesat och vart med kompisar:D allt bra idag då=?)

Sv: Nej men det passar kanske bättre till fest eller så ^^ Ja det tror jag :)!

Föredrar du hemma eller utekväll? =)

Vad gör du just nu då? :D

sv; BRA!<3 det tkr jag också, vi får bestämma en dag vi ska va så kan vi ta lite kort på oss;D<33

jag tycker också att de är riktigt skönt att slippa smink i skolan!

+ att man slipper tvätta bort de innan man går och lägger sig ;)

du kanske ska vara oftare utan smink så att andra inte tror saker, fast äsch det är så patetiskt av andra:P

Godmorgon sötis!

Sovit gott? Hoppas att du får en super bra dag!

Massor med kramar till dig! :)

Visst är det skönt att gå runt utan smink! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback