utmaning.

Jag antog utmaningen från Denise


1. Ladda upp den äldsta bilden du har på dig själv ( har ingen liten bild än så)



2. Ladda upp en bild på dig själv som tonåring



3. Ladda upp en bild på dig själv som du ser ut nu.



4. Berätta 5 saker som du inte tror så många vet om dig
-
jag har haft det svårt att prata när jag var liten.
- när jag var lite ville jag vara cool som alla andra
- Jag har spelat askungen i skolan (6:an)
- jag blir alltid ledsen. ( känslig)
- Jag hatar att få sms när man sitter vid datan.

5. Är dina föräldrar skilda?
ja , sen typ 10 snart.

6. Hur många syskon har du?
många för att komma ihåg (A)

7. Har du någon sjukdom?
Inte vad jag vet.

8. Vem/vilka är din bästa vän/vänner?
har många men den jag är med mest är moa.

9. Har du ett förhållande? Hur länge har ni varit tillsammans isåfall?
nej..

10. Vart bor du? I lägenhet själv, hos mamma och pappa?
Gotland med pappa.

11. Går du i skolan eller jobbar du? Vad utbildar du dig till och vad jobbar du med?
Går i åttan.

12. Skriv upp  de 5 äckligaste sakerna du vet.
-Spindlar.
-ormar.
-när man ser folks rumpor.
-Spya, usch, det är verkligen inte fräscht
-jag vet inte.

13. Nämn 5 bloggar som du läser
Emma
Lienes
Moa
+ flera orkar inte länka flera.
 
Jag utmanr alla som har lust!

Kommentarer

ja, va tyckte du om dagen i skolan då ?

hihi okej tack:)

allt bra?

Hej! Ska vi följa varandra med bloglovin´? Säg till när du lagt till mig, om du vill förstås :)

Tack desamma söta :D Följ mig gärna på bloglovin om du vill.

gud vilken fin design du har!:)

hejsan ! :) hur har du det? kram

fin blogg , hur mårs ? :)

nu följer jag dig med :)

kul utmaning:)























Follow my on Bloglovin







Trackback