nu blir man sjuk med.. "/

nu är man ju sjuk också och det gör det inte bättre , bara för att det var kallt ute och jag sprang har jag skit ont i halsen och jag fryser hela tiden. vet inte om jag ska vara hemma får se. jag har klippt johannes men det var inte så svårt. imorgon är det tisdag och jag vill gå i skolan på något sätt men det kommer inte gå om jag har så här ont i halsen. vad har ni andra gjort idag ? och sen tack till min halv syster som tog kontakt med mig och visste hur det var.men vi hörs imorgon godnatt love ya!

Kommentarer

krya på dig!

sj har man varit vid pappa & hjälpt han flytta in lite :) aww, inte sjuk nu :(( <3

sv; åhh okej vad tråkit;((får man fråga vad de e som har hänt, eller e det privat)<3

vad ska du göra imorgon då?

gör du?:)

ah okej , tråkigt:/

krya på dig!

Tack:D

snygg header! har du gjort den sj? (:























Follow my on Bloglovin







Trackback