hängslen på mig idag.

tisdag idag och den har varit helt okej. första dans och jag fick dansa med en normal om kunde dansa , så dansen får duga. sen var det slöjd gjorde inget då eller jag gjorde klart mn sak , men den ska jag ändå bara slänga. för den kommer inte användas. men iaf maten var god , och sen sist hade vi NO och där skulle vi kolla vilken blodgrupp man har vilken har ni ?. först fick man ta hål i fingret men det gick inge bra för mig. men till slut jag har blodgrupp 0 det betyder att jag kan ge blod till alla andra. + att när vi kom ut till bussen så står david vid våran buss och jag skulle försöka kasta snö inte för att det fanns snö kvar men lite då träffar jag en bil grattis till mig!

ska inte vara barnvakt ikväll så jag vet inte vad som händer ikväll. och eran dag har varit ? och här är bilder på mig var tvungen att ta kort efter som jag har hängslen på mig , fast dom hänger.

Kommentarer

sv: hihi ja de stämmer, fast nu är de bättre!! som tur är, :) ja de är de, fäljer du de?=)

aww sötis :)

sv: oftast brukar ändå allt lösa sig, men hoppas på det bar sättet.



det där med blodgrupper fick vi göra i början av året:) skitkul, hehe.

Jag har blodgrupp B, men usch jag skrev inte på provet i biologin att det finns en sån blodgrupp o.

woow va fint du har ändrat bloggen! = )

Hoppas du har haft en trevlig dag och massa skoj..

Allt väl?

Sovit gott??

kram!! =)

Hej kika gärna in på min blogg och om du gillar den kan du väl vara snäll och rösta på mig här http://fia.blogg.se/2009/march/rosta.html#comment

Jag skulle bli så glad, och jag är nummer 13 på listan bland veckans bloggar.

Ha en bra dag och tack i förhand<3

Sv: Härligt! :)

Jo vi har sovit som små grisar! ;)

Hur mår du då?

KRAMAR

Vilka snygga hängslen ! (:

Du passade jätte bra i hängslen! :D

Jag har ingen aning vilken blodbrupp jag har faktist, vore kul att veta :) Men fick ni ta blodprovet själva? :O Läskigt i sånna fall...























Follow my on Bloglovin







Trackback