Vad tycker du om din måndag ?

började med att jag vaknade upp i johannes rum efter som det var varmt där och han var inte hemma. ville bara ligga kvar ett litet tag till men nej det är måndag och jag måste till skolan. åkte bussen och det sög som vanligt. läste några sidor i min bok. bara att komma in i skolan var jobbigt att se alla folk. min mådag var båda upp och ner.. och det känns skiit jobbigt nu. men iaf , nu är dagen över och jag fryser som fan. ska snart ut och springa med min bror eller om jag gör det själv. känner att jag ska börja röra på mig nu. sen ska jag börja plugga för det behöver jag.
och sen en sak som många sa till mig var att jag skulle börja äta efter som jag inte ätit något dom här  senaste dagarna. och jag ska försöka göra det. nej nu skiter vi i min dag och får höra eran dag , vad har ni gjort idag ?

Kommentarer

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt! :)

Tack :)



Usch, själv har man bara jobbat hela dagen :/

Vad är det som känns jobbigt? :(

sv: Ja det är bra att man kan hålla i sina pengar ibland :)



måndagar är nästan alltid tråkiga :/

hon tackar & bugar :)

jag har varit på gården idag ja,

varför har du inte ätit ?

jag vill också springa, saknar det för mycket:/ vill ha vårigt väder först bara.

Hoppas du fick i dig lite mat.























Follow my on Bloglovin







Trackback