varför måste dom bråka ?

min måndag kväll , moa kom hit och vi såg en film och jag var nere och åt mat. och sen efter vi sett klart filmen så satt moa vid datan och jag sprang runt lite. och sen ner och ta en macka.

då jag var tvungen att ringa mamma. och mamma och pappa bråkar typ , och det vill jag ju inte vara med om. så där slöt min dag. eller moa åkte just hem och jag ska snart ringa mamma om hon vill prata med mej. inte så mycket mer att skriva skriver imorgon. godnatt!

saknar denna sötnosen och mamma + dom andra.

Kommentarer

jobbigt när föräldrarna bråkar:( hoppas det löser sig ändå.

kramar på dig<3

haha ja det var faktiskt kul:D

Sv: Ja visst var det! Måste se till att hitta några födelesedags kläder snart :)!



Jobbigt med bråk, hoppas det blir bättre!

jobbigt med bråk:( hoppas det löser sig

jag tror gladiatorsandalerna =D

sv: nej.

sv: okej, jag gör heller inte så mkt ;p

sv: ja det var skit roligt! tack så mkt :) allt bra idag ?=)

Det är mysigt att sitta hemma med en filt och kolla på tv. Mysa helt enkelt. Men jag tror jag föredrar utekväll! =)

Hoppas att det löser sig mellan din pappa och mamma, vilket jag tror att de snart gör :)<3























Follow my on Bloglovin







Trackback