visby , + att lämna alla barn..

godkväll , blev data en snabbis allt. kom just med bussen från stan och det var helt okej. dagen på dagiset var hel okej där med. lite tråkigt för jag kommer sakna alla underbara barn. fats jag inte gillar alla varje gång. jag fick saker av barnen och sen blev det tårta efter som det var sista dagen jätte gulligt ju. och sen vidare till stan med moa men och jonathan. och vi gick och kollade och hade kul. det måste göras om , tycker jag. men nu måste jag gå. hoppas ni har det trevligt. och lämna ett spår efter er. en gammal bild
 

Kommentarer

SV; Åh varsågod, så lite så=) Jpdå, med mig är det bara bra! Pusspuss<3

Toppen! Jag lade precis till dig. :) Ha en fortsatt trevlig kväll!

wow vacker bild!

hehehe, nee d blir såå :P :P

sv: haha, ja, det gick bra med småbarnen i drömmen:) undrar vad för konstigt jag drömmer inatt då.



småbarn kan ju va så gulliga, osm ger saker till en och menar dom samtidigt också.

fin bild!

Härlig dag du verkar haft :) Hihi, jag sakndae också de små barnen när jag gick hem från dagen :)



Ha en bra fredagskväll

sv: okej :)

Asså, filmen var verkligen bra, lika bra som boken ^^ och så sorglig att jag nästan grät, men jag gråter alltid när jag ser på film x)

Sv: Så lite så sötnos! :) Vad ska du göra nu då?



Kram

/Linnéa

mysig bild :)

sov så gott kram ;)

Förresten, är inte du intresserad av att göra bannerbyte med mig?

Två jag känner har dött och typ skitjobbigt allt nu och så..

okej!

okej!

=) va händer i helgen?

vilken cool header du har måste jag säga :D

Gomorron på dej. Hoppas allt är bra. Ha en härlig lördag.

Kram

attis

usch.. det är den sorgligaste filmen på ett bra tag tror jjag :(























Follow my on Bloglovin







Trackback