aktiv idag blir det nog.

idag blir jag nog aktiv och skiter i vad dom andra sak göra för något. ett inlägg igår helt sjukt. och jag svarade inte på det ni skrev igår heller. men aja , tänkte ta och berätta om kvällen igår. hur blir eran dag idag ?

jag & ida gick mot david och sen gick vi hem till mej, fats jag knappast ville men aja. och sen satt vi där med min data och såg på något skit. tänkte ta och skriva då. men tänkte ändå jag skriver ett senare. men det blev inte så, efter vi log där gick vi ner och åt mat. sjukt gott tycker jag då. (FAST SJUKT PINSAMAT) efter det gick vi upp igen och satt oss vid datan. sen kom moa då vi gick ner till hamnen och upp på silusen.

alla har varit där förutom Ida , det tog ett tag för henne. men hon kom upp och hon kom ner, sen skulle ida & moa ta och bada men det blev inte så.. efter som dom sa vi tar det imorgon. där gick vi hem när vi frös som fan.. tog mitt täcke och satt mej i soffan. medan moa och ida färgade håret. det gick sjukt bra, visst ? efter det gick vi upp i mitt rum och bara satt där. sen skulle ida se fjortonsuger men somnade efter ett tag. sen knäppte vi av och gick och la oss. somnade vid 02:00 men vaknade av att jag inte fick plats i min egen säng så jag la mej på golvet sjukt ont i ryggen.. och nu ligger david moa och ida min min säng.
 
 

Kommentarer

sv: ingen aning :/ vänta på min älskling (=

Med mig är det bra!

sv: tyckte också svarta:) och ska köpa gula skjortan, den känns mer jag.



bada i det här värdet? usch! skulle aldrig palla:P

fina bilder:)

ha en bra dag :)

haha okej! :D

Nej jag har ångest över vad jag ska ha på mig framför cirka 1000 pers :o

kram <3

oja:D fina bilder^

sv; Okej, ska det bli kul? =)

SV; Jaa :)

sv: ingen aning, själv då? =)

SV; Händer i helgen då?

tack :)

allt bra annars?

sv: tycker jag med:D





Den där trappbilden va sjukt cool :D

härligt! bara bra :)

good morning. jo med mig är det bra också! :)

händer denna fina lördag då? :)

sv; Okej! :D

ha en bra dag! =)

japp ;)

du också !:)

Fina bilder!



puss

ska bara ta det lugnt typ, själv? :)

underbara bilder























Follow my on Bloglovin







Trackback