ändrade planer gillar vi inte..

ändrade planer gillar vi inte visst ? skolan ver helt okej bara lite små drygt ibland men hände ändå inget roligt. sen var det massvis med förslag att vi skulle stanna kvar på hemma men jag moa & tobbe skulle hem till mig men det blev inte så.. vi åkte hem till moa och fikade sen gick vi upp på hemse då tobbe skulle åka hem.. sen var vi med ida anton sacken och stefan sjukt kul var det bara för stefan lille bror är så sjukt rolig.

sen försökte vi cykla 3 på en cykel
men det gick inge bra.. men alla stack och jag var tvungen att åka hem som jag lovade mamma. så nu ska jag snart ner och äta mat. och eran dag har varit bra ? och förlåt att jag jämt ändrar på mina planer. det blir ett inlägg till tror jag , ikväll blir det bara att läsa blogg och svara på era söta saker ni har att säga.

Kommentarer

svar :

Ja , det var riktigt gott. :)

haha jaa kommer på sommaren :) haha:D

haha åh tack så jätte mycket! va snällt :)

allt bra?

tacktack! :D

hut mår du?

jag ?:O

usch , tack:)<3

jorå det är bra med mig också :)

planer inför helgen då? :)

den har varit helt okej ^^

Hehe , Nae :)

åh mysigt, vilken film? :)

jag vet inte riktigt, fira en kompis som fyller år och träffa kompisar och så :)

hihi tack:D

super bra & blir super glad för det!:)

hihi, bara önskar min kille hör av sig snart:(

dissar mitt sms:(

joo hoppas jag med :) men men

hihi naw:) kan du vara!

hihi:) du e sötare än mig:D

klart du e vackare än mig:D

Svar:

Du som är ! :)

Behöver lite hjälp..

Om du har tid och ork, kika in på min blogg och svara på frågan om hårfärgen =)

jo det är väl sådär, har lite feber och är sjukling..

så drygt med ändrade planer ;P

tack sötnos! :)



kram

bara bra :)

göra något kul idag ? :D

Jaa! :D

kram <3

det är fredag, allt bra med dig idag? :D

Jodå sötnos:)

haha tre på en cykel brukar bli problem ;P

fina ögon!!

sv: ja dte är jobbigt me dtandställning men bara när något sånt här händer.

skola har en tendens att vara drygt :p



> checka in vårat band vetja! eller min egna sång :)

http://lisabjernhagen.blogg.se/category/lisa-sjunger.html

Svar: - Haha, okej, jag med.. (a)



- Tre på en cykel.. haha.. ;)

svar: Jag ska göra om lite i lösenordsbloggen först, så håll koll i bloggen så kommer snart ett inlägg om det :)

ha en bra fredag :)

hihi jupp:Dvad ska du hitta på i helg då?;)<33

Hello!

Vad tycker du om årets fashion against aids kollektion?

Är den bättre än förra årets?



Rock on & Ha de gött!

Svar; ååå tack sötnoes! :D <3



Jadå, helt okej! eller toppen egentligen. Fick sluta halv 12 för lärarna skulle bort (A)

sv: hehe jodå, ibland kommer det upp dagens outfit, du får in och kika varje dag ;D haha :)



Vad gör du nu? :D

sv: De låter bra :)

Nä, ingen bra vecka överhuvud taget så varför skulle denna dag va så mycket bättre...

sv; jaa absolut!

Ja vad härligt då :D

Haft en bra vecka ?

Svar :

Hehe, nej nej., om det bara vore så ! :)

Vi cyklade 4 på en cykel igår ;) det gick faktiskt.. :) haha.























Follow my on Bloglovin







Trackback