badat i år ?




Kommentarer

jag har, typ 9 gånger, jag badade till och med i dag och igår. haha själv då?:D

Ja klart jag har! Fast i Asien inte här, för kallt!

juuppp !

samma här.. ser ut som en stekt kyckling =)

SV; Hehe, kommer inte ihåg vad jag skrev innan x)

Haha, ne, inte vad jag kan minnas. Har du ? <3

Sv: haft en bra helg sötnos? :)

Kram

jaså vad kul :D jadå jag tror stenhårt på bättre. blir mer mig själv och så :)

åhh jag badade idag faktiskt!! :D mitt första dopp. jag är riktigt stolt :D

jag har badat !:D

igåååår (a)





men vem vann veckans blogg :D ?

SV; Hehe, sånt händer :P Din väder hos er oxå eller?

joda :D

naae, men snaart (:



har du? :D

har inte badat ännu!

SV; :D Härligt :)

badade idag för första gången<3

sv: haha. nja, jag stod bara med fötterna i vattnet från början. det var riktigt kallt. sen kom en killkompis och skvättate ner mig totalt, så det blev ju ännu kallare då. sen tänkte jag, äsch är ju redan blöt så hoppade i ändå :D

har du badat?

tog faktist mitt första dopp idag den 30 maj :P

tog mitt första dopp 15 april :)

typ 3 grader i vattnet xD

idag ;:)

doppade till midjan ungefär, va så jädra kallt.

+ att de komme objudna gäster. xd

Nej jag har ju inte gjort det!

Jag borde nog göra det !

Fin blogg föresten! :)

jag ! =)

jo, två gånger faktiskt! :D

Men jag doppade mig bara en gång!























Follow my on Bloglovin







Trackback