berätta om dej själv

Var just ute och tog denna vackara bild , och sen fixade jag den lite , vad tycker ni ? jag tänkte ta och lära er en sak sen, men får se om jag gör det idag eller imorgon , men tror det blir idag. Jag har pluggat lite och ska snart gå ner och laga mat med min bror som här hamma. plugga måste jag gör ikväll med , den kommer jag säkert inte orka suck.

Jag tänkte ni kan väl ta och berätta om er själva lite ? ni skrivar ner vad ni heter och vda ni gör på fritiden och hur gammal ni är och lite sånt , för jag vill ju känna mina läsare lite ändå. och om ni bara är inne och kollar en gång kan ni göra det ändå det blir mer roligt då. jag berättar om mig själv i nästa inlägg. så ta och skriv ner några rader nu.

Kommentarer

Ja kan förklara lite om vem ja är... Deniesé snart 18 år och går andra året på gymnasiet. Läser samhäll ekonomi och målet är att gå grafisk design sen på universitet. Simmar och spelaar badminton, älskar att fotografera, åka omkring i sverige och se Idolen Ola och umgås med vänner. :) lite så :)

OKej okej lägger till dig med! :D

vad ska du göra ikväll då ? (=

vad fin bild föresten! :D

Hej :) ska vi prenumerera på varandras bloggar? :)

Kram!

Namn: Johanna Hallbom

ålder: 12år

intressen: spela fotboll, sjunga, fotografera & va med kompisarna :)



Okej lite om mig då .. Jag heter Sara och blir 18 om typ fyra månader. Går andra året på media (inriktning film). På fritiden slappar jag för det mesta, men brukar även sjunga i en kör (som slutar för terminen nu på onsdag), och spelar basket (som oxå har slutat för terminen).. Jag har en stor resa planerad i sommar tillsammans med min bästa kompis jag känt sen jag var typ 6-8 år eller nått. Eh, reser ofta mellan Malmö och Falkenberg.. sen kommer jag inte på mer :P



SV; Nä, vissa är la bra. Men de flesta är urkassa. Om vi verkligen tjatar får vi välja film och senast blev det Lejonkungen XD. - seriösa lektioner ? Nope. Men vi hade gjort allt i den kursen och hade ändå nån lektion kvar så vi fick se den efter lite övertalning :P

Jag har lagt till dig nu :)

sv. tack för din medverkan i min veckansblogg tävling, hoppas hon som just du röstade på vinner! :)

jo för det mesta ja :)

fin blogg! =)

är du kompis med min bror ? :)

inte så mycket. svarar på lite komenrarer..^^

Fina bilder du tar :D



Gillar själv att ta naturbilder med :)



KRAM

blommor är så fina, jag var också nyss ute och tog kort på typ såna där blommor :D

Vad fin bild!

SV; Jag älskar oxå resa :D

Jaa det får man, och det är det som är huvudsaken. Man gör en gemensam grej med klassen :)

Kevin hallbom :)

allt om mig står på min blogg :)<3

sv : EN IDIOT !!

Jag heter Frida och fyller 17 år till hösten. Jag går första året på gymnasiet där jag läser ekonomi och entreprenör. På fritiden bloggar jag, är med pojkvännen och dansar. :)



sv; Härligt!

Det är bara bra med mig med :D

svaR; okei.

allt bra med dig då ?

Vad har du för kamera? :D



KRAM

jag är 17 år, tränar och umgås med vänner på fritiden :) och så... heter jag matilda! :)

va? .o.O konfirmerar ni er på vintern? <3 ^^

hänt för skojj idag då?

sv; Tack så mycket! :D <3

hihi japp! jätte fin bild

Gillar bilden starkt! :)

sv. haha what!? så sent, det har jag aldrg hört talas om faktiskt, alltid trott att alla konfirmerar sig på sommrn ^^, hih <3

Ahh! :D nice! enkelt att ha med sig överallt och kunna ta ögonblicksbilder liksom.



KRAM

SV; hehe, min klass är galen x)

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

sv: tråkigt, men dom var väl små dina syskon då? tråkigt ändå att någon nära ska dö och som man inte ens får känna tillräckligt innan den lämnar en bara såd är, fast det är inte deras fel och säkert ingen annans heller.



underbara bild du tagit, älskar den!:)



kan berätta lite om mig men inte för att du inte redan vet, hehe.

är 16 år och kommer från Lettland, flyttade hit när jag var 8 år, har gått i 5 skolor sammanlagt och bott på 5-6 ställen. Mina intressen är allt som har med kreativitet och fantasi att göra, men mest musik. Efter musiken är min stora passion människor, jag faschineras av vartenda en, fast den kan va en hemsk människa...eller kanske inte för hemsk:P

svar; okei.

jo det är bra. :D

okej :)

vilken fin bild! :)

haha jag heter Elin och bor i dalarna,borlänge. Är snart 16 år och jag ÄLSKAR sommaren! Jag brukar vara med mina kompisar men är faktiskt mkt hemma,haha. Är inte den som festar varje helg och så. Då jag är hemma brukar jag oftast typ sy eller måla akvarell eller ngt sådant...tönten jag är ,haha! Håller på att skriva en liten "bok" också;)

svar: mjoo jag vet :'( tack så mkt <3























Follow my on Bloglovin







Trackback