blir inte mycket skriva ikväll.

ida sov här inatt så vi gick till moa och väckte henne och sen skulle vi cykla 3 st på en cykel och det gick bra en stund snart kan vi det. det var rasmus sista dag idag så vi köpte en tårta till honom som vi åt efter den sjutk goda maten (pastasallad) tänkte ta och ladda upp bilder med orkar inte ta in mobilen och sånt just nu.

tack för dagen den var nog helt okej, sen nu ska jag och ida vara med david och då kommer jag inte skriva här. men det är nog helt okej men får se när jag skriver igen och svara på det ni skrivit. har ni haft en bra dag då ?


Kommentarer

härlig bild=)!



SV: hehe joo:)

mums med tårta ;) men tråkigt att det va hans sista dag :(

svar;

haha, jag vet 8D

det är det som är så jävla roligt, att jag hela tiden snackar så.

stör mig lite på det själv ibland HAHA <3



passa på att ställa en fråga i min blogg, k? <3

sv; Okej, vart ? :D

Imorgon ska min syster konfirmeras så då kommer släkten och sen på kvällen ska jag hem till Kevin och kolla på eurovision och sen sova där! :D

vilken fin blogg du har :D

Ska vi lägga till varandra i bloglovin? :D

hehe det kan vara mysigt ibland det med :) att bara ta det lugnt^^

sv: :D

allt bra?

haha tack(=

sv: det kommer och gå! :/

vad gör du sötan? =)

gott med pastasallad :D

Gomorron!



Allt bra idag?

jo jag har haft en väldigt bra dag ! :)

själv då ?

hur går det med att komma upp på listan? :P























Follow my on Bloglovin







Trackback