bra start på veckan ?

vilken dag är det idag ? Jag har en underbar bloggare som blir 18 år idag. hon var på aktiv förut om jag har rätt och mycket bra folk som läsade hennes blogg. sen la hon av men började om idag har hon inte lika mycket. men gå in och säg grattis till anki [ klicka här ]

starten av veckan har inte varit så jätte bra men duger efter som man bara har tisdag kvar sen har jag en lång hel fram för mig. jag hoppas att ni har haft en bättre dag än mig. jag har bara varit sur hela dagen kan man säga.. eller sur mest trött. hur var eran första dag i veckan ? nu ska jag ner och fixa lite för min bror fyller år imorgon ^^,

Kommentarer

SV: Tack detsamma :)



Grattit till henne :)

vad fin du är :D

Grattis till henne :D

haha ja det är ju något iaf :D



min början va helt okej, men är inte utvilad än efter helgen.. hahah :)

Min dag har varit mysig inomhus. det regnar så mkt ute :P

hur är det med dej då? (=

sv: så lite så, vill ju att andra ska veta att det finns även mer sidor än nelly.com osv för klänningar till skolavslutningen.



jag är rätt trött idag och min mamma är sur:P haha fast tur att inte på mig, mest på katten för att den dissar henne, HAHA.

fina bilder:)

hi, =) Gud vad söt du är :)!

sv; Jaa, allt bra :D?

det är bra med mej me :)



joo det var gott(=

söt bild :D

sv: hihi tack :)♥

haha jajmane :D

min dag var helt perfekt, var på hugget hela dagen!:)

hihi Tack!



Söta bilder! :)

sv: detsamma :) Än så länge har veckan varit rätt lugn hehe :)

sv: ah men du verkade inte så glad men har det hänt något speciellt?<3

vilken bror ? :)<3

sv; nejnej =)

sv; Skönt att höra! Med mig är det bra =)

Ja det är supertrist ju! :O Hoppas sólen kommer tillbaka snart! :)



Ja, så roligt med hundgrejer! :)

Tack :D



Vsg :P

sv; jaha okej jag förstår hur du menar för så kan jag också känna + att du är inte ensamm om att vara trött på skolan, så sjukt tråkigt vissa dagar!:O

detsamma! :)

sv: tack så mycket :D

allt bra med dig då söt?:D

så lite så:D

Fina bilder :)

Jo eller hur, helt kär :) Haha, illa när man är kär i en dator xD

hehe jag försökte just lista ut vem som var anonym men sen klicka de ;D

tss =)

vad gör du då ?

Jag har fått en jättebra start på veckan!

Du då?





Puss!

Varför går ni inte på onsdag? :)



sv; Kan säga att jag är lika förvånad själv haha ;D

tack desamma söt :D

Priset är ju verkligen det enda minuset!

hihi så lite så :D allt bra?

sv: jadå=)

hahah hänt ida?:)

grattis till henne=)!



SV: jaoja det är helt sjukt att man kan göra sånt:(

Fin outfit

Fina bilder & fin blogg! :)

Kika gärna in på min!:D

Kram

vilka söta bilder :D

vad söt du är :D























Follow my on Bloglovin







Trackback