disneyland eller legoland ?

Var på föräldrar möte som inte alls var roligt , fattade inte vad jag skulle göra. vi skulle be om förslag ditt vi ville åka. Jag skulle vilja åka utomland där vattnet är ljusblått , eller varför inte legoland har aldrig varit där men skulle vara roligt att åka ditt. eller disneyland det skulle med vara roligt att åka eller vad tror ni ? lodnon skulle med vara roligt att åka till , mitt liv kommer bara vara att åak runt och se värden känner jag just nu..

just nu vill jag bara ditt tänk vad roligt det skulle kunna bli ?

Kommentarer

vad kul (=

jajamensan :D

hhaa nej men klart ja vet vart de ligger:P

Disney land! :D

tack för din röst:)

jamenvisst förstår ja :D

haha vadådå?:)

hehe jaa :)

sv; tack, ska kika in där och titta på dem ;P

va ska åka till lalandia & gå på legoland också på våran klassresa! :D

sv: Vart kommer klänningen ifrån? :)

jag skulle välja disneyland

jag skulle valt disney land.

verkar som att massa roligt händer där! :D

thank you! :)

lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg :)

är det klassresan i 9an ni planerar eller? :)

legoland! :D

sv: undrade mest :)

Sv: Okej, va tråkigt!

åh, va gullig du är sötnos :) Godnatt så hörs vi imorgon :)

nu ska jag sova. puss och kram tjejen!

disneyland är jätteroligt ;), va där för några år sedan men ;D hehe

sv: aaw men tack:D fast klippa av en klänning till kortare är inte svårt och kul att du gillade outfiten btw.



skulle vilja besöka disneyland! hihi

Jag skulle vilja fara på båda, gud vad roligt :D

helt klart desny land!

tusen tack beatrice:D

aha okej, har ni mycket pengar i klasskassan? :D

disneyland lät sköjjigt =)

legoland har jag varit på, skulle vilja åka till de andra :) vore kul.. men så drygt att sånna ställen har så smockfullt med folk

Sv; haha, ja! :) Vad är disneyland och vad är legoland? Alltså, jag har noll koll! xD

Disney Land är jätte kul :D

åh jag vill till disneyworld! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback