du är så feg.


GRATTIS DU VAN VECKANS BLOGG MED 42 RÖSTAR DU BLIR LÄNKAD PÅ MIN BLOGG!
[kolla hennes blogg]

och två kom
OLIVIASGARDEROB 33 röstar


hahahahahah vad försöker du med? skit ful blogg och skit fula kläder LOL
(så står det)

Här kommer ditt svar, för det första är du feg och inte vågar stå för den du är och skriver så och för det andra jag skriver vad jag vill i min blogg och bryr mig inte vad du tycker om min blogg. har jag sagt någon gång att jag har snygga kläder nej då så vad fan gnäller du över. dra åt skogen om du inte vågar vissa dej.




Kommentarer

yesyes. vad har du gjort i helgen? :)

men gud, någon som är avunsjuk på min fina beatrice eller?!! <3

Ååh, jag hatar verkligen sånna kommentarer. Allt handlar bara om avundsjuka! -.-



sv; Okej, min är rosa :D



Va gärna med i min tävling där du kan vinna ett present kort på 250 kr från H&M. Gå in och läs mer här: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/may/tavling.html :)

fan vad fegt, bara löjlig att vara anonym när det gäller och säga sådant!

men jag tycker att du snart ska ta dig ett topp för jag är jätte skönt;)

okej. jag har solat och varit med kompisar, ;D hihi

hehe tror inte vadå? =)

vad gör du:)?

ahh ok.. nja inte mycke.. :P

sv: palla anonym, som sagt HATERS MAKE ME FAMOUS! :D tänk så



hehe ok :D ja låten äger

haft en bra dag? :D

vad har du för dig nu? :)

haha oki :)

sv: chill här, fett underbart med sol.

gjort idag då? :Dhh

YIIPPPPIE :$:$

ja absolut.. du då fröken green eye..

okej;)

nej inte mycket alls :)

sv; japp, underbart!<3

var gärna med i min outfittävling här:

http://matildayou.blogg.se/2009/may/outfittavling.html

Jag gillar din blogg, orka med anonyma idioter :@.

sv mja :) jag tycker att du hat en jätte fin blogg, bry dig inte om "den där"! :)

Tack för du gillade bilderna !



Och skit i den kommentaren , de är bara avisar som borde dö XD HAHAHA

men gud så onödigt med såna kommentarer. Varför ska dom "elaka kommentarerna" dyka upp så fort man är på mest aktiva. bara för att du finns där och dom är avis:P haha

dessutom tyckte jag dina kläder inte alls var fula där i det inlägget:) det var fint ju.



ska kolla in Malins blogg:)

MALIN GÅR JU I MIN KLASS:D<3

GULLRUMPA;)

HAHA,



men om jag ska kommentera nya inlägg måste jag gå in på bloglovin helatiden, så därför kommenterar jag dom gamla, och det ja bruka kommentera är längst upp därför kommenterar jag det:)

OMOGET till 1000!























Follow my on Bloglovin







Trackback