en bra start på veckan ?

vi har fått nya bussar nu dom är gula , och sen var det mycket snack om busskortet i bussen. det suger att dom ska ta bort det och ha något annat. sen var det bara att sätta sej in i skolan , men jag har nog inte gjort så mycket idag tror jag. mest bara lungt och skrivit en hel del. jag var vid tandläkaren och hade bedövning i halva munen hela dagen..

sen så tog jag kort på vad jag har mej idag , och som klart bussen är hel klart bäst. det är det roligaste som finns , efter som vi jämt har roligt. sen ska jag se till att plugga lite och lotta ut några som ska få tävla. ni har haft en bra dag hoppas jag på vad har ni gjort ?

en bild jag lovat.
skor : köpte på ullared 100:- men finns på h&m
Jeansleggins: ullared 75:- finns på vila med.
Vita linnet : ullared 70:- finns säker något liknade på bikbok.
svarta linnet under : H&M
väskan : ullared 90:-
jackan: ullared 260:-
tjocktröja: ullared 100:-finns säkert på H&M

Kommentarer

sv. haha japp, det blev tv:n för mig igår ;D

fin outfit:D

haah gula bussar vad kul :P

sv: okej okej :D

najs outfit! :D

:D:D gör du för ngt då? :)

varsegod! :D

hihi, haft en bra dag hitills? :)

kram

Vad bra! jo bra här. gjort idag?

Heej!

Fin blogg :D

snygg outfit! :D

vad är ullared? ;D

vsg:) hur mår du ?:D

Allright, nej inte ett skit. hehe

sv; Tack! :D

771 st :D



Härligt!

Jo, det är bra med mig med :)

så drygt att bli bedövad sådär ;P

sv: jadå :D själv då?

vad fint!:)

det är supergott ;D

sv: jo, det är bra! :D

vad gör du då?

Tack sötnos :)



Lägga till varandra på Bloglovin? :)

hejhej! ^^ allt bra? :) svara gjärna på frågan : om du har ätit några jordgubbar under året? i inlägget "Årets första jordgubbar!" :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

sv: härligt :D

Haha, förut kostade väskan 89 kr och nu kostar den 90 kr. Fin jacka. ; )

fin blogg :)

ja, ska vi följas i bloglovin :)?

sv: :D

Lägger till dej nu också :)

okej =) nej det är sådär, haft en bra dag? <3

kram

hah ajaså, gick det bra där?

okej;)

Det var Dylan och Cole Sprouse

okej, följer dej oxå :D

va bra :D

Jodå jag mår bra:D

nej ganska långtråkig ;( görs?

kram

visste inte att det fanns så snygga grejer på ullared! grymt!

Jaa! :D me love! :)

kram

sv: väntar på käk, skithungrig! :P

jaaha ska du få tandställning? har också haft det =)

as söta kläder!

och jag ser fram i mot att komma till dig någon dag :)

fitfint

Fin outfit :)

fin outfit!:)



sv: Mjao för klubben gick det skapligt bra, trea i poängstriden så de är ju bra :)



Haft en bra dag sötnos? :)

Kram

Snygg outfit :)

sv: oja! Schnizel, loveit ;P haha

fina kläder! :D

mås de bra ?

din jacka är grymt cool (a)

allt bra med digannars?=)

har lagt till dig nu också :)

ja! visst var den ? :D

snygg outfit!<3

Fint linne! Men ullared... vad är det? (a)























Follow my on Bloglovin







Trackback