ett lamm hjärta.

här är bilden jag sa att jag skulle lägga upp , den ser sjukt äcklig bara nu. tänk jag som stog en halvmeter från den där medan resten av klassen rörade saken och det luktade inte gott. uhh , vill inte tänka på det mer så sjukt äckliga tankat bara.

var på kvartsamtal och min lille bror är ju snygg när han målar , det gick bra tog bara 25 minuter och dom sa inte alls mycket. förutom att jag hade på MVG i ett arbete på no. sjukt kul att få veta det , sen pratade vi varför jag inte jobbar som jag gjorde i början av skolan fick ta och berätta allt så nu vet dom. sen var det bara att vänta på pappa, men det tog bara en kvart.

Vad händer ikväll ? Jag skulle kunna plugga lite men har inget lust alls..

Kommentarer

usch, äckligt

tack vad glad jag blir! :)

usch, hade nog aldrig klarat av det..

japp! :)

kram <3

sv: tack ! :D

fan va taskigt mot lammet :(

haha :P

well, finalen är ju bäst :)

SV; hihi aa (; <3

tack:D

Ja :) Åh jag måste också plugga, vill inte :(

Jo det är bra, själv?

Japp! :)

dusjälv?

kram <3

jo lite taskigt av henne tkr jag.. jag menar det e ju ditt ex.. liksom !:(



men, tycker att du ska få henne att fatta att de fel ju:(

ja är trötter , sj?

nej men de okej ! men lite öppet ,adda min msn

satt de blir mera privat! så kan vi prata mera

god kväll nu då! :)

shit, har inte hunnit med bloggen alls idag! :O

allt bra med dig då?

Härligt!

härlig blogg, kolla gärna in



http://bananaskins.blogg.se/

Ajdå, varför? :(

Glöm inte att kolla på sjukt söta smycken på cocoo.se :D

kram <3

logga in ?:D

nu ska vi äta!

Ja kom nyss hem från stan :) dudå?



Usch, va äckligt med lamm hjärta! :( :P

trött är rätta ordet idag ja ^^

jo då, det funkar väla... har precis bloggat ett nytt inlägg.. ^^

tkr om ditt namn :D

nej :( stackarn<3

hehe ja, lite mycke spring bara.. :P

Mysigt!.....naaat!

ät lite kladdkaka eller något annat gott! :D

man mår bättre av det (:

kram <3

hoppas att det blir bättre.

Hihi, okej :D Men ligger inte disneyland i Frankrike? :O

okej! :)

kram <3

Vi har också fått göra de...de stinker som satan!

tröttnat på mig lite eller? hehe.

´kram <3

vill du börja samarbeta med bracy.se och ha fördelen att kunna vinna armand osv? kolla på min blogg så kan du börja samarbeta på en gång :)

hehe ok.. XD

nej nu måste jag skriva ett inlägg i min privata blogg/dagbok och sen ska jag skriva ett nytt på bloggen! :D

Haha, nej jag undrade bara :)

hihi, kram <3

Hehe okaj! :)

Läser du många bloggar?



Ja men ellerhur ;(

hm, det här gick bra..^^ fastnade i komentarerna.. :P

hah! :D

ska nog äta middag nu! :) kram <3

tur att jag inte va med .. svimmade när vi dissikerade en kräfta x)

Svar: Erik är bäst. ;)

ååh vad fick ni skära i:(?



SV: okeej det ska jag göra, men jag hittar inga fel:)! jag lägger till dig om du lägger till mig=)

läääskigt

usch vad äckligt! haha

tack :D

ush ush på lammhjärtat!

usch!

Usch

ser vidrigt ut med hjärtat:P

grattis till ditt MVG!

bilden - blää ;D























Follow my on Bloglovin







Trackback