får se när jag skriver.

min dag förstörde per bara för att jag var så trött så blev jag sur och ville sova och då blev han ännu mer surare. men det blev inte mycket skola för min och idas del bara för att vi skulle in och göra en viktig sak. tack och lov säger jag bara, efter det så gick vi och kollade lite. åt mat och satt och pratade en massa medan vi väntade på bussen. sen till skolan sen hem och då tänkte jag lägga in ett inlägg men hade inte mycket tid.

sen åkte vi till hemse och vara med några styckan där , mest hemma hos fabian. inte för det hände så mycket där men det var helt okej. nu ligger ida i min säng och jag ska gå och sova nu. men ni får ha en bra dag imorgon, vet inte hur mitt skrivande blir imorgon.

(ingen bild)
haft en bra dag ?

Kommentarer

jo det har jag haft, du då?

sv: hihi jag säger samma sak ;)

lägger till dig nu då :)<3

min dag har vatt bra, men jobbig:) själv?

Ja det måste du verkligen! :D Haha. Hur har din dag varit då? :)

japp :)



jo, jag har väl haft en bra dag, själv då ? :)

dagen har varit bra hittills ja:)^

hihi jaajag älskar kattungar, men våra dom är så rädda och skriker så mkt :P

Japp :)

vad gör du?

kram <3

good morning tjejen!

allt bra med dig idag då?

sv: okej, tycker dte var mer dåliga förra året:P i år är det helt okej fast igår var det tråkiga låtar.



jag hade en kul dag igår iaf, idag är det sista dan på praot:/ vill inte ha skola sen igen för det här var så mycket roligare.

(svar)haha :)



God morgon!:)

sv: haha jag vet jag är elak som visar matbilder på bloggenXD

dailymotion har jag också, det är rätt knepigt ibland för ibland kommer inte embend koden upp så fort, man får vänta.

sv: okej okej, nja inget.. huvudvärk :(

SV; Inte mycket här heller. Var på en estetföreställning innan. Sitter nu och redigerar film ^^

sv: Tack detsamma :)

haha, japp(:

okej nice :)

hoppas du sov gott

sv: Vad bra :)

Det är bra med mig också.

hej, jag undrade om du skulle vilja vara så gullig att du svarar på frågorna i min blogg, vad tycker du är roligast om man är aktiv eller bara ett per dag mm? :)

sv; haha okej :D

Jo, jag säger ofta "gå och lägg dig" haha xD























Follow my on Bloglovin







Trackback