fått kattungar igen

Jag vaknade inte nu om ni tror det jag vaknade mycket tidigare men var nere och letade efter kattungar. pappa skriker att vi fått kattungar så vi på jakt efter kattungarna till slut hiddade vi dom, dom var i källaren så nu har vi kattungar igen. tog en bild men inte värdens bästa bild , men vill inte röra dom.














och den här bilden är vad jag har på mej idag , men inte så länge till efter som jag ska ut och sola lite efter som det är så fint väder. ska ni vara ute idag ? (har inge smink på bilden) den rosa jackan köpte jag på ullared!

Kommentarer

jorå, händer idag?

sv: ja, jo. :(

åh, vad söta kattungar. själv ska jag snart lämna min katt. :(

Hehe, godmorgon ;)

jätte söta kattungar juh!

händer idag då?

tror jag kommer vara ute idag, älskar sol ;9

sv: jag ska snart ringa pojkvännen =)

sv: göttans :D jodå, här är det bara bra. sjukt trött bara x)

sv: tackar :D

sv: nej tyvär, min bror väcker mig jämt :O haha

Åh så söta! D



sv; Jaa, det gör jag med :D

hehe, aah skönt ! :D liite monligt ere juh nuh, men det kommer väll sol snart ;P

sv: haha jo men asså jag ska sommarjobba där och så, sen fick jag jobba helger också om jag ville, och såklart jag valde det då för jag får ju pengar för det ;)

sv: vsg:D

vad gör du?

Åh kattungar <3

fan vad gulligt med kattungar, jag vill också ha!:)

tack för att du skrev att du ska sola, nu har jag också någonting jag kan göra, hiih

aaah, naais :D

trevlig söndag! :)

sv. tackar :)

aah, jätte skönt! :D

nej.

men gissa gärna på veckans kändis vilka det är;)

aah okeey, hörs :)

<33

kattungar!! va söta.:D

bilden är från fotoakuten.se :)

Fin blogg kolla gärna in min !

Släng gärna in en komentar också:)



Ha en bra dag<3

tack detsamma :)

gud vilka söta kattungar :D

sv: tack så mycket, åååh vilka gulliga kattungar!

sv: okej okej :) jag tittar på tv :)

Aww så gulligt :) hur många kattunga blev deT?

God middag..Hoppas att du får en skön söndag..Vad tyckte du om stället då`? Kommer du resa upp igen?

aww tack!

snygga kläder!

hur mår du??

kram!

sv; haha okej :D

Är det fint väder hos dig? :)

sv: okej, jag ska bara ta det lugnt och kanske plugga lite :)

fin blogg (:

så söta kattungar:D

klart är man ute idag, eller det är för att det är fint väder hos mig iaf.

skulle vara roligt med en stor bild på din outfit :) <3 så man ser vad du har på dig (:

åh va mysigt:) vilken färg tycker du att jag ska ha på ipoden?

allright, jadu.. det blir städdag idag eftersom solen inte är framme här.

haha, aaw, kan man njuta av sol innefrån :S

Hahahah XD sol ere iaf :P

haha kan tänka mig det :P

sv: nej :(

du är fin utan smink :)

åh va söta

gud så sweet :)

fin outfit, me like ;)kram

sv; Tack för din röst! :)

aww vilka söta små krabater :)























Follow my on Bloglovin







Trackback