frågestund medan jag är borta.

godmorgon alla sötnosar , måste berätta en sak när jag var ute och skulle hämta tidningen (pappa inte hemma) först när jag kom ut dit blåsade nästan allt ur min hand. sen när jag ska gå till våran gård står papperskorgen (stor) och den börjar åka ner i backen jag går i sjukt läskigt.. det blåser mycket , sjukt tråkigt.
mina planer idag kanske bra att hålla koll på det ? det blir dåligt med skrivande idag , efter som jag snart ska bygga kojor. fast tror det inte blir något kan ju alltid hoppas. sen ska jag hem till moa och fixa mej och sen åker vi in till visby och träffer rohan och jonte och några till ? och kanske ser på bio , vi får se vad vi hittar på.. vet inte hur jag kommer hem eller när ? kanske sover över någon stans. men annars hörs vi imorgon vågar inte lova en tid. men ni får ha en underbar lördag , love ya!

Kommentarer

jora de är bara bra med mig :) vad gör dudå? :)

Hur är läget med dig idag? :)

Fin blogg, titta gärna in på min + kommentera :D kramar

låter kul:) du får också ha det underbart!



Din största rädsla?

Vilka bloggar läser du dagligen?

Vilken film såg du senast?



jag kom inte på bättre frågor:P

min fråga bli:) Varför började du blogga och när?

Svar: - Okej, nice.. :)



Lite frågor:

- Tror du på Gud/Jesus? Varför/varför inte?

- Vilket är ditt största intresse?

- Vilket djur är du mest rädd för?

- Hur tror du att ditt liv ser ut om fem år?

Hoppas du har en bra helg! :)

ja, det blåser inte lite :(



hmm, frågor..

- hur länge har dina föräldrar vart skilda?

- vad gör du helst en ledig dag?

Låter som en bra lördag :)

hihi:D okii:D sjölv ska ja nog va me en kompis å imorn så blir det att fira min födelsedag:P<33

mm=/ men nu är det lite soligt:)

sv: visst var videon bra! vill ha sommar nu:D

en fråga... vad lyssnar du på för musik? :)





kolla frågestunden i min blogg! ställ gärna en eller flera frågor :)



kram

1) Vad fick dig börja blogga?

2) Vad läser du helst för bloggar?

hihi :)

kram <3

favortit blogg?

♥ VAd gillar du att göra`?

bästa minne?

Svar; för mig blir det träningen, städning å sen kommer släkten på söndag för att fira mig i efterskott! :)

tack! :D

1. Vad är det bästa du vet och varför?

2. Vad är det bästa med att blogga?

:)



sv; Tack desamma! :D

brukar du läsa min blogg?

när fyller du år?

sv; Tack så mycket! :D

aw, thanks a lot! :D

det är bra med mig också.

vad vill du jobba med efter gymnasiet?



hoppas du haft en bra helg! kram :)

har en till fråga :)

när man träffar dig i verkligheten hur är du som person? är du framåt eller mer tillbakadragen?























Follow my on Bloglovin







Trackback