glass i dag igen (Y)

någon mera som vill vara med i min tävling ? (A) efter vi var i fide så åkte vi till hoborgen och tog en glass idag igen , supper gott med glass. har ni ätit någon glass idag ? efter det åkte vi en hel timme i bilen så jag somnade efter som jag inte sover så bra på nätterna och just nu vaknade jag. brun är jag med sen solen (Y)
vad tycker ni om för sås och strössel ? se bara på dom här bilderna man vill bara ha mer glass. just nu ska jag äta mat sen ska jag och pappa åka hem till vårat efter hala dagen idag.. vad har ni gjort idag ?

Kommentarer

samma hh3h3:D

japp ;D

jag vill vara med då :)



ja jag har ätit glass idag med ;)

händer ikväll? (:

h3h3h3h3h3 god glass:D

jotack, det har varit bra hittills. : ) mmm, glass! vad gott!!

jaa :D

okej :)

kolla på robinson och bara ta det lugnt!

sv. Visst är den ;D

verkligen! oh, vad god glassen ser ut att vara :D

Gott med glass!



sv; Okej :)

Jag sitter på altanen och svara på kommentarer :D

hahaha och du är kul! XD jag är inte söt heller! XD

gud vad glassen ser god ut.

sv: jodå, jag mår bra. gjort idag då? :)

mm så sugen jag blev på mjukglass nu:D



jätte fin blogg

vsg :)

åh vad gott med mjukglass :P

Video inlägg kommer imorgon:) Hur mår du? god glass:)

Gud vad god den ser ut att vara

såg riktigt gott ut :) hoppas du har haft en bra dag, kram

gott (A) ;:D

det förstår ja! :D

japp (:

jag har jobbat, haha och det såg du nog ;)<3

sv: låter roligt.

själv har jag packat. har flyttat till min mammas kille. :D

jobbigt var det. men jag och min syrra satt på flyttvagnen. (heter den så?)

Åh vad god glassen ser ut!:)

åh vad gott med glass! sj har man bara åkt hem till kusinen för lite film :)

allt bra?

hehe jao, jag fyller år den 18 maj och har uppkörning- samt uppskrivning den 19e, så vi får väl se hur det går. börjar redan bli nervös.

Gymmandet går bra :D

hahaha DU är söt! ^^

tack det är bara bra.



händer ikväll?

jaha okej :) inte visste jag att du hade en storebror :O :)

no YOUUUU! :D

Nu ska jag ut med Bellman. :) puss!

Sv: TackTack :D

Vi mår prima :)

Hur ä det med dejj ? :)

/ M

mums strössel är godast! :D

Mmm ser gott ut :D

Hej, jag säljer ett par snygga skor som är helt oanvända, checka in i min blogg och kolla in dom!!:) www.linamo.blogg.se

Jag åt oxå glass igår! Den såg ut precis sådär! Allt bra?

gott med glass, strössel är godast :)

Mums vad gott med mjuk glass.Ha en skön söndag..

åh vad gott med en massa strössel på glassen :)

mums !























Follow my on Bloglovin







Trackback