godnatt + att det regnar..

ni får ännu svar på min fråga i förra inlägget är ni snälla , tänkte gå och lägga mej tidigt idag..men det är bara för att kunna vila ut sig till skolan har inte gjort något denna veckan. och jag har en tråkig nyhet , det är att det regnar igen. men kan ju alltid hoppas på att det bara regnar över natten , håller ni med ?

hela kvällen har jag undrat vad en låt heter men kommer ändå inte ihåg vad den heter den går på MTV hela tiden , men kommer inte ihåg texten. det är lite tråkigt , men får fråga moa imorgon. Jo tack för ni som visst varför Andra avnyn inte vissas mera det är en paus till slutet av året kanske ?  jag saknar det redan nu , hur ska jag klara mig.. men nu ska jag hoppa i säng godnatt ! <3

Kommentarer

tack:D

första rösten:O

kommer nog aldrig ha någon chans

jaa, hon med överallt:O

aw, tack:)

frå väl se

sv: okej, just nu svarar jag på kommentarer :)

Svar; jaja!

Vad har du för planer för helgen då? :)

tack:D

godnatt:D<3

Kollar på tv och är med några kompisar :)

oj många syskon haha :D

Själv har jag bara två..



aja men skicka över dem du e villig & ge bort med posten då.. HAHA :D

hihi:D

det regnar här med:(

Det kan vara mysigt med regn ibland, iallafall på kvällarna om man bara ska vara inne iallafall.. :)

fin blogg du har tjejen:)

fin bild :)

Snygga bilder du har :)

fin blogg:)

Bra bild på blomman























Follow my on Bloglovin







Trackback