godnatt hela sverige.

med det här inlägget har jag skrivit 5 st , helt sjukt vad jag har varit aktiv idag. men har inte haft något annat att gör aidag mer än att plugga. ska snart gå och lägga mej för att komma upp imorgon , men somnar nog inte förän om 2 timmar. Jag tänket bara säga att jag ska inte ha veckans blogg den här veckan. men efter den här kanske , och imorgon är det en ny vecka vet inte vad som händer då.

men jag skriver nog kanske inlägget senare imorgon efter som att jag ska på kavrtsamtal med min mamma.sitter och lyssnar på musik och skriver med några stycken. tack för idag men nu ska jag bara svar på dom sista sen gå från datan kanske eller försöka. men godnatt och tack för idag. hoppas ni haft en bättre dag än vad jag har.

Ni är bara för snygga i love you and you.

Kommentarer

hur är det md dej då? (=

det var 94 :)

jaa visst är det? (=

hur många har du? (=

okej mitt reckord är typ 121 tror jag (=

Hej!

Just nu så har jag veckans blogg tävling hos mig, så passa på att anmäla dig!

Kram :)

jajamen :D

sv; Okej, men tack ändå. :)

god natt på dig :D

tack du =)

Så söta :)

Söta:)

godnatt ;) söt bild! :D och vilken fin header du har! ^^

sv; haha jag gillar min blogg med (a) och din med btw! ^^



ska vi följa varandra via bloglovin?

Kul att vara aktiv, hehe.. :D

SV; Okej. Då blir det gymnasiet för dig nästa termin då eller?

Sv: Tack ;D

Vad har du gjort ikväll då? :)

Nystartad tävling, deltag gärna :)



http://viljasvarld.blogg.se/2009/may/tavling-ta-hand-om-dina-fotter.html

Vilka coolingar!

Sv; ja absolut! :)

Är du också ledig å torsdag å fredag? :)

god morgon :) hoppas du får en bra dag :D

SV: Det är välsigt synd :/

Vi träffas max 2 gånger per år, det suger.

hopps du sov gott:)

söt bild!

Ha en bra dag :)

sv: hehe förut hade jag ont men inte mer:D vad kul att du alltid ser fram emot att läsa om min dag, men det är inte alltid lika roligt så då låter jag bli att skriva så mycket.

kramar<3

Haha precis, skolan tar ut på ens krafter ;)

Tack så mycket, det hade jag också. Hade du en bra helg ?

sv: hehe ja jag fick reda på lite nytt om dig:)

Tack så mkt! Söta barn :)

sv: nej, dog två av dina syskon?:/ men du har då verkligen många.

hur dog de två? eller det kanske är en för känslig fråga.

thank u!

sv: visst var texten bra:)

sv; okej, jag lägger till dig nu! ^^

God Middag! Hoppas du fått en fin start på den nya veckan ^^

söta kids

Hejhej, hur är allt med dig?:) Fin blogg!

SV aha, okej. men sånt händer det med. Som en i min klass, hon är igentligen ett år yngre än oss.

Gullig bild























Follow my on Bloglovin







Trackback