GRATTIIS TILL MIN BROR

GRATTIS TILL MIN BROR SOM KLARADE UPPKÖRNINGEN!
 ÄLSKAR DIG BROR.
Vad är det här för låt ? ta och lyssna på den vissa av sakerna stämmer rätt bra det berättar mycket i livet. har ni några bra låter man skulle kunna ta och lyssna på som ni tycker är fina , texten är det bästa som finns bara man vet om vad det handlar om gillar man låten med. så är det typ.. den andra låten är med mycket bra texten betyder sjukt mycket ännu. tack och lyssnar hörs snart love ya!

           


Kommentarer

aa fråga gärna ngt i min frågestund, skulle bli glad :)

svar: jag känner just nu att det är tid för en paus, men vem vet, jag kanske kommer tillbaka redan i slutet på veckan. vill bara att allt ska lugna ner sig först och för att slippa en massa skit kastat på mig så är det bäst såhär.

tack för att du bryr dig, väldigt gulligt!

Grattis! :)



sv: Jag har träffat Ola 19 gånger :) haha ja visst hinner man ta kort, kika in på rix fm eller ola länken så hittar du nog något från sverige ;)

Sv: Jaa, jag var uppe svin länge inatt:S inte alls bra, för då sover man ju länge. Men ska försöka TVINGA mig upp imorgon, tråkigt att sova bort hela dagen, man får som inge gjort:( Jaa, svin kul! :D längtar så mkt=)

Okej va bra det då :) Jo jag är på topphumör helt plötsligt, vet inte varför =) Hihi.



Åh grattis till han =)





<3

Hihi okej :) <3

Sv: haha, jo ;P Vad händer idag då?=)

okej! :D

tack! :)

kram <3

GRATTIS TILL HAN!

bloggbattle i min blogg

hihi :)

gjort idag?

kram <3

äntligen lite roligare frågoor :)



, inte bara flytten:D

ha en bra kväll :)

tuuusen tack blir verkligen glad !

Sv: Okeej:) Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Fårsee! Lycka till på föräldramötet:D

tack :)

allt bra annars? ^^

Varsågod :D Åh, dendär låten är bra! "tänk alla gånger" =)

hehe.. vad glad jag blir !:D



ha så ''kul'' på föräldar mötet, haha och de kul att du ställer annorlunda frågor fan haha :D

har inte haft nått bra tillfälle till det ännu, men de kommer väl! :D

Jag jobbar på min pappas jobb, jag sitter på ett kontor och svarar i telefon och tar hand om papper osv =)

Grattis till honom!

ska du köpa klänningne eller? :)

Äh, så kul är det inte men vad gör man inte för pengar ;)<3

härligt! bara bra :)

hehe, :D vart kmr du ifrån, vilket land?:)

Sv: Ja, det är verkligen fin text i den :) har du hört Sober - 040106 ?

grattis till din bror!:D



sv: jaha, kul, men kan du inte visa de bilderna med såpbubblorna på din blogg? vore kul, men det är så klart frivilligt.

hälsa grattis :D

detta är riktigt bra låtar!























Follow my on Bloglovin







Trackback