GRATTIS JOEL!

fredag och vi har sovmorgon , men jag själv fick gå hem till moa & ida och väcka dom. det var inte lätt så vi kom till och med försent. sen var jag i skolan till klockan 13:00 då vi skulle åka till väte och fira joels födelsdag , nu blir du ju en stor pojke. Hela 5 år är du idag GRATTIIIS. Vi hade mycket myssigt och åt kakot och tårta med alla myror , joel föddes i bilen där vi fikade det ät därför vi jämt åker ditt och firar han.

åkte hem och nu ska jag vara hemma ikväll så det blir mycket bloggande tror jag iaf.. vad har ni gjort idag ? en sak som jag gillar just nu är att solen har kommit tillbaka och ska vara här tills på söndag. det ska bli roligt , eller vad tycker ni ?


den sista bilden var där mamma inte kunde klara sig längre och där joel föddes i bilen.

Kommentarer

Jaa, han e söt:D

svar

Nae :D

tack (:

jag är hemskt ledsen! <3

jag lägger till och svarar till din fråga nu <3

klart:D

Hälsa Grattis från mig :D



sv: Nä ja vet inte, sjuk & sen har ja bara varit helt himla off på någon skum vis. men de går över :)<3

Trevlig helg :)

okej :D va kul!

Grattis till Joel :)

vill du bli veckans blogg och bildlänkas från min blogg?

skriv en kommentar i inlägget överst på min blogg!

kram

hihi, grattis till lilla söta honom! :)

är det din lillebror? :D

har alltid velat ha en!

sv: Ahahaja :)

åh vad gott med tårta :)

trevlig helg

hejhej :) allt bra med dig ? fin blogg :)

grattis till honom!:)

nu blev jag sugen på tårta för det ser så gott ut.

naw vad söt :)

grattis på han ;)

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback