har det varit en bra helg ?

Nu har pappa kommit hem äntligen och tack faster som gav mig massvis med saker.. inte lika mycket smin den här gången. men det är bara att köpa eller vad säger ni ? jag får iaf något gratis, tusen tack. tog bort sakerna jag ska skicka till liene (A)

snart kommer min bror hem, ska bli skönt att ha honom hemma igen. sen ska vi äta lite,blir sen mat idag. helgen börjar ta slut hur har eran helg varit ? min har varit helt okej fast för lungt bara. men nästa helg blir det nog mer fart eller vad tror ni ?

snart tycker jag att jag ska vara på aktiv så mycket jag har slitit igår och idag med bloggen.

Kommentarer

Alltid roligt med gratissaker :D

åh, jag vill oxå shoppa :) Jo min helg har varit jättebra :) Inte en lugn stund!

Hur har din varit?

Gå gärna in på min blogg och läs dagens barncitat, barn är för härliga!

Kram!

sv; okej okej :D

ne inte mkt ^^

roligt att få så mycket gratis-grejer :)

just nu har jag en tävling i min blogg! kika in och anmäl dig vettja :)

vad kul (=

tihi =)

åh, vad mkt grejs

Tack för att du röstade på mig som veckans blogg hos http://prinzessiin.blogg.se/, du var en av dom som gjorde att jag vann! :) <3

sv: nämen tack hjärtat! :*

vad glad jag blir över att höra det! :)

jaa det var kul (=

Hej! Just nu håller jag på med en frågestund på min blogg, så kika gärna in och ställ en fråga.

Kram Jen

sv: hihi :D

allt bra?

aah, verkligen :D

åh det där skulle än själv vilja få :D haha

göra sen då? (=

det va ett jätte fint bröllop :D



när man bloggar mycket blir man nästan beroende!

tack=) massa braiga saker det där=)

Vad mycket saker, härligt :)

Söt blogg :)

sv; Yes =). Haft en bra dag?

sv: tack så mycket! din med (:

sv: vad bra! :)

jo det är bara fint!

vad har du hittat på under helgen då?

ni borde ha väldigt fint väder där va ;P?

sv: okej, det är ju rätt gött det också! :)

jag har umgåtts med kompisar, det har varit marknad här :)

sv: yes! finns kuligare saker än när folk dör :)

vad kul med lite såna nya grejer :d det behövs ju alltid

aha, är inte 37 jättevanligt? :D

Jag kom just hem :)

Svar: tack så mkt :)

alltid roligt med gratis prylar=)



SV: jaa island var typ min favorit:P

Åhw tack de värmer i hjärtat när du säger de! :D

nu va jag tillbaka dåe.. :)

tsss =) thnx

åå va bra me saker :)<3

kkraam

Vad har du för storlek då? :)

tack^^,



oj vad mycket grejer. Lyllo dej :D

Du är också söt :)

fin blogg :)

Okej :) Men det är väl också en väldigt vanlig storlek :D

sv; Tack så mycket! :D

Haft en bra helg? :)

jaa :)

SV:hehe joo=)

okeej, den var faktist ändå bäst, trotts att norges vann:)

Tack så jättemycket, blir jätteglad! :)



vad gör du då? :)

SV: hihi tack så mycket, vi hade välldigt trevligt ockås :)

SV: tahah tack :)

fixar med foton och så :)

haha ja! XD

tiiihi =)

Jaa ;)

snart 8 månader :D tiden går så fort ;D

okej sova :)

okej härligt :)

Jaa! :)

wow vad mycket du fick! :D

kram <3

sv; Gott de! Ja, det har jag haft =).

Nu blir det snart sängen! redan trött :D

hih, händer i morgon då =) ?

nu ska jag hoppa i säng.. :)

puss och kram!

svar;

så lite så! :D



beatrice är ett bra namn 8D

Har du haft en bra kväll?

Hoppas att din helg har varit bra :)

Hej!

Det är bara bra, hur är det själv då??

Kramar

ja det gör jag, hurså? :)

vilken fin blogg :)

åh vill också ha, lycko ost:D

sv; ;D

sovit gott?

vad bra grejer du fick:D och du menar att jag ska få smink? du är ju bäst! KRAMAR



och min helg har också varit för lugn, men ibland så får det vara så.























Follow my on Bloglovin







Trackback