har ni förslag säg till.

LYSSNA PÅ LÅTEN I FÖRRA INLÄGGET OCH SÄG VAD NI TYCKER. Ibörjan av dagen var det helt okej , men när det var trä slöjd gick allt åt skogen. det är helt sjukt vad svårt det är att komma på. ida skulle börja på ett bord men det gick inte så bra alls , men till slut fick ida till det. var inte på hela lektionen efter som att vi skulle prata med tommy om IV. Jag behöver inte gå nästa år i skolan om jag vill efter som jag är 93 men det ska jag. vet inte om det blir IV , men ingen förstår ändå hur jag menar..

Ja , det hände inge mer än det. bussen då det är roligt , helt sjukt vad kul det kan vara ibland. Man blir glad av att få vara med folket på bussen. och gösta (som kör) är helt klart bäst säger jag bara. jag behöver ännu förlag , min bror fyller år nästa vecka och hans tjej ska köpa något personligt har ni för slag ?


Kommentarer

förstår det.. det är ju lite synd!



tack för frågorna, ska svara på dom vid 6 tiden så kika in då så har jag sammanställt svaren ! :)

kram

så lite så:)

tycker då inte jag.

ingen bra dag idag heller?..

jobbigt!

Nu är det faktiskt dags för dig att va med å vinna veckans blogg , änmäl dig senast torsdag kl 17.00

sv: joohopp , det var ju synd det ;D

tacktack(=

allt bra med dig? :)

jo bara bra., dock massor med känslor och saker att göra nu dom sista veckorna innan studenten!

vad ska du göra idag då? (=

hihi jaha :)

hehe joo är ju så blandade känslor, man vill ju ut i världen men samtidigt vill man ju ha sin trygga stund..

mm :)

okej jag ska se på fotboll (=

jodå de är bra bra, sj? men nu ska jag gå och äta och snart ska jag på bio:)

haha jajamen :D

vad har du för planer för sommaren då?

svar: det har varit en massa tjafs och när jag för en gångs skulle verkligen skriver det jag tycker och tänker om idioter i min närvaro så får jag en jävla massa skit hela tiden. så jag lägger ner allt vad blogg innebär nu (iallafall för ett tag) och hoppas att folk ska växa upp och sluta vara så in i helvete känsliga. hoppas du fortsätter läsa min blogg om jag någon gång väljer att starta upp den :)

vad ska du göra imorgon då?(=

okej sammma :)

iallafall skola (=

åh va jobbigt.. hoppas att de blir bättre!



oj tack visste inte ens att jag va uttagen hahah :d

jaaoja (=

sv: tack gumman, du med!

vad är det som e jobbigt, :( fatta inte riktigt.. och ville du flytta ? <3??



du har fina ögon !:D

hehe okej!



Jag flyttar nu den 1a juni, så det blir samboskap och jobb som gäller!!

född 95.. och.. japp jag skriver mera sen imorron, svarar ju på alla frågor imorron , har du skrivit ngt på frågestunden ?:)



... om jag vill flytta :O.. jag vill flytta hem till sverigen igen !.. saknar mina kompisar.. :(

Fin bild gott med äpple

Tack Bea att du frågar (a) men om ingen svarar så är det lungt :) <3























Follow my on Bloglovin







Trackback