har ni sett FIHGTER ?

När vi kom till skolan skulle vi se någon film och filmen heter Fighter , jag tycker inte den är så bra men gick och se.Jag var inte på humör för att se denna film men det fick gå ändå. Det handlar om Hon som är på bilden som ska bli bättre och vill bli mästare sen är det massvis med skit i familjen och så.. dom är muslimer , jag vill se någon annan film i stället för sånt här. men nu ska jag har tråkiga so med andreas.

Jag kommer hem som vanligt , kvartsamtalet blev inställt..

Kommentarer

Halloojj..

Nu finns det svar på dom flesta frågor hihihi



Kramisss

Slappt ändå att bara se film.. :)

Japp, det andra med ;P

fin blogg :)

vad gör du? (=

fin blogg ;)

Allt bra med dig? :)

sett så många filmer att man blandar ihop alla

.. en gång i skolan.. om det var för ett år sedan eller förra terminen kommer jag inte ihåg ^^.. så kollade vi på två olika filmer samtidigt... alltså vi kollade på en film på engelska-lektionerna och en på samhällslektionerna. Det var inte så lätt att hålla koll på dom kan jag säga ^^

SV; Japp:P

:)

nee har inte sett :S

haft en dålig dag eller..?



kram :)

HÄnder annars då? :D

Hehe okej =) Jo nog lever jag, men bättre kunde det ju vart :D

okej jag gör inte så mkt(=

jamen han vare:D

tycker filmen lät rätt bra iaf:) men inte så där jättebra så man vill se flera gånger.

Jag tyckte det var en jätte bra film! :D Jag älskade den. Började typ storgråta på ett ställe... :'(























Follow my on Bloglovin







Trackback