Hur många syskon har ni ?

Jag kan ju ta och svara på frågan , jag har 4 halvsyskon på pappas sida. 3 halvsyskon på mammas sida. och sen 4 riktiga. Jo jag vet det är sjukt många men man känner sej inte ensam iaf.. men det är ju bara 3 st som bor hemma hos pappa , så det är inte så mycket liv.. men en hel familj , sen har jag en pappa & en mamma. Mamma ska gifta sej nu i sommar med en som heter jörgen.. sen har två barn dött innan dom föddes..

fick reda idag att mamma och alla barnen ska byta efternamn när dom gifter sej och heta hoffman och inte jakobsson som oss alla andra.. blev lite besviken , men det är upp till henne. dom tror nu att efter jag gått ut 9:an så ska jag flytta och aldrig hälsa på dom. men så är det inte det kan dom glömma. hur många syskon har ni ?

bilder sen idag , och den första är MIN (han heter så) och det är en kille!

sen efter som jag började skolan ett år senare så går jag bara i 8.an nu , men om jag vill kan jag gå IV nästa år och skita i 9:an och få mycket mer hjälp. men vet inte om jag vill , måste fundera på saken vad tycker ni ?

Kommentarer

Jo det är bara bra :)

Varit i skolan :)'

göra ikväll då?

visste inte att du också går en klass lägre, gör ju jag med för jag kommer fårn lettland:)

jag har 2 syskon och båda är äldre än mig.

Jadu, jag har en så kallad ''riktig'' lillasyster och två stora halvsystrar, min lillasyster heter Clara och mina två storasystrar heter Catarina och Erica ^^



Det är superhärligt med många syskon tycker jag!

Jag har en tvillingsyster, jag är 8 minuter äldre ;)

Hejsan!

Victoria Beckham har återigen kastat kläderna i en reklam för Emporio Armanis underkläder, vad tycker du om bilden som finns på min blogg? Har hon en fin eller ful kropp?

hihi eller hur :) Söta barn :)

jobbigt det där med efternamnen. sjukt många syskon har du i alla fall ;)



själv har jag två helssystrar :D

jaa :)

:)

tacktack! :D

vad görs?

Hej!

Ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund :P

Sådär, det har vart en väldigt krävande vecka i skolan så jag är trött. Ha en bra helg!

Kikar in =)

klart men han sover nu:O:)

ja det är det alltid :) allt bra?

han e trött:O

Det är okej :/ gör du då? kram Emma

klart :) bara de han kommer vakna tidigare än mig:O

Okej, kollar tv och så :) <3

tack för din röst :)

sv: hehe ja det är ju lite svårt att göra något åt det ;P

jag har en storasyster som är två år äldre än mig, hon är 20 år. vi har samma mamma o samma pappa. sen har jag en halvbror som är min pappas son och hans första frus, sen har jag en till halvbror som är min pappas förra frus barn men inte min pappas biologiska. men dom två halvbröderna har samma mamma :)























Follow my on Bloglovin







Trackback