hur ofta äter du godis ?

'hur ofta äter du godis `?

Kommentarer

Gomorron!

HOppas du får en bra dag :D

Allt för ofta.. Det är ju så grymt gott!

inte så ofta faktiskt, kanske någon gång i veckan ;P om ens det!

sv:haha joodp!:)



HA en bra dag!:D

okej, tack för rösten :)



Hoppas allt är fint idag!

Äter bara på helger ;D

Detta är min BILD :@ =''<

sv: Godmorgon, allt bra idag? :D

Jag äter inte godis lika ofta nu som jag gjorde förr iaf :)

SV; Men man överlever säg?

äter inte godis längre!

sv: ok, gör du idag ? kram

sv; Hihi :D



Rösta gärna på mig som veckans blogg här: http://evehedberg.blogg.se/2009/may/rosta-pa-din-favorit.html (A) Jag är nr 5. Det hade varit jätte snällt! :D

Vet inte riktigt. ;D Några gånger i veckan kanske?



Okej, jag har varit i skolan och sen cyklat runt med några kompisar. :)

Inte alls nu! :P hehe! dudå?

kansk 1 gång i veckan :D

sv; visst är den snygg :D



Rösta gärna på mig som veckans blogg här: http://evehedberg.blogg.se/2009/may/rosta-pa-din-favorit.html (A) Jag är nr 5. Det hade varit jätte snällt! :D

Varsågod:)



Tack;)

haha tack :)

sånna napppar e supergoda!

jag äter inte godis speciellt ofta. gör du?

inte ofta alls, men nu blev jag riktigt sugen ju!

hihi :)<33

Alldeles för ofta, tyvärr. Det är ju så gott. Men har skärpt till mig såhär inför sommaren...

Jag går aldrig och köper lösgodis, så en gång i månaden kanske om inte mindre!

sv; god morgon ! haha vaknade riktigt sent idag,

klockan är ju nästan halv 2 !



Hoppas du får en fin dag :)

svar: awu okeeej, joo d det är helt fint med mig :D

haha jaa :) Åååh nu blev jag sugen på godis.. gick och köpte ett hlavt kilo idag till flyget (A) men annars äter jag det typ bara på lör-eller fredagar :)

så ofta jag kan;):d

va med i min veckansblogg tävling ? (:

äter nästan aldrig godis.

anågende godis frågan, typ 1 gång i veckan eller mindre. :)



dudå?

sv: trött idag

gjort idag?

hihi <33333

haha japp allt är jätte bra med mig :D <33



Anmäl dig till veckans blogg på min blogg!

tack :D din är också jättefin.!

jaa:D va på 9Onde nu:D

gött de:d

tack:D

sv; okejokej :)

Ja, verkligen! Hehe, jag äter godis varje dag ;) Dem på bilden är typ mina favoriter!

det är nog för ofta!

sjlv?

sv; Äter du de ofta själv?

knappt en gång i veckan, dudå?

sv: nice..

jag är hemma och chillar ;D

för ofta!:O

nej men lite sådär lagom väl, haha men inte lika mycket som förut som tur är;)

sv; Naw, tack så mycket sötis! :D <3

nästan aldrig:P blir mer av chips, bakelser, glass och nötter:)

hej! jag håller på med att skriva en bok,läs den!=)



Hehe.jag äter typ hela tiden:(

sv:Hihi tack:)

Vad har du gjort i dag då? :D

Svar: Haha, ja. ;)

hihi :D ååh godis! vet inte hur ofta ja äter haha :D

Tack, detsamma :)



HAha jag äter typ godis 5 dagar i veckan eller nått xD

ganska ofta men svårt att säga..

hur ofta äter du ? :D



kram!

Jaa, vad ska du själv se för kändisar i sommar? :D



Okej, fotboll gissar jag det är? =D Hahah är inte ett dugg insatt i fotboll, kan typ ingenting om den sporten (A)

okdejokej :):))

joo, de blir rätt ofta(A) onyttigt varje dag, och godisa kanske 2-4 dagar nåt sån, sj då?

kika gärna in på min blogg och lämna spår du också, kram!

förut åt jag det väldigt ofta typ några gånger i veckan men nu blir det bara några gånger i månaden konstigt nog, men bättre det ;)

inte särskilt ofta, du då?

Hehe, äter olagligt mycket =)

tänkte höra hur tävlingen ligger till just nu ? :)

gott =)

jag äter inte alls godis!!! :D jag är skitstolt. jag gillar inte ens det ><

Då och då x) nästan varje dag :O

inte så ofta mest choklad :P

oj, för ofta.

Men försöker hålla det till helgen ;p

Själv då?

Det är heelt olika för mig. Ibland kan jag äta det varje dag på en hel vecka och ibland ingenting på en x)dudå?:)

har godisförbud så äter aldrig det:P

har haft det i snart 3 månader:)

Aldrig! jag äter inte godis. jag har inte gjort det sedan i höstas [uppehåll vid jul, födelsedagen och lite vid påsk] !

själv?























Follow my on Bloglovin







Trackback