imorgon får jag smink.



Jag har inte bara varit inne och fixat inför flytten , jag var ute med min lille bror som är här. Vi åte just mat sjutk gott som alltid. sen har jag gått igenom gammla minnen med massvis om saker i min dagbok. det har varit lite roligt tycker jag. ikväll blir det tv eller vad tror ni ? jag själv såg aldrig det i tisdags så jag vet inte vem jag tycker om.

och imorgon orkar jag inte följa med pappa och dom till kyrkan i visby. (5 mil från mig) men efter som dom åker för bli faster som är nere hämtar dom smink som hon har köpt till mig bara för hon jobbar på h&m. men jag får inte träffa faster, men vi ses ju en annan dag.

Kommentarer

okeej :D jag såg lite av det, men jag gillar verkligen islands bidrag - kan inte sluta lyssna på den låten! :D

tack! <33

SVAR; Okej! Jag missade också semifinalerna, men jag gillar de nordiska länderna. Alla egentligen, förutom Danmark som jag inte hört. :)

Ha en fin kväll då!

Kram.

sv: okeej :) låter härligt! jo här d super bra! :D

söta bilder!

haha japp :D

tihi, sicken söt lillebroor :D

sv: nawww tack :D

varsågod!!

SVAR; Ja, okej. :)



Ha det bra.

KRAM! ;)

sv: japp! :)

haha, me :o hahah

vad har du gjort idga? :)

Nu ska jag fixa mat!

härligt

nåt kul som händer ikväll? :D

Jo, men man blir så seg när man vaknar :) Annars är det hur skönt som helst! Laddar du för ESC? :)

Tack :) Har redan lagt till dig.

Svar: Tack sa mycket. Gillar din med =)

Bloglovin segar med att uppdatera sånt där. Kolla om en liten stund igen. Kram

det blir familjemiddag och utgång (:

Tack!!

fin blogg :)

Svar: hehe ok. Men det är kul att ändra lite ibland =)

aa, middag är mysigt, hihi :)

Tack :)

aa <3

vad gör du ikväll?

DEt är bra här =)

vi ska se på robinssoin!

Nu börjar det snart :)

okej!=) samma här!:D

hehe..^^ det är bra det! :D

sv: ohja :)

Vad gör du nu? :D

hehe hejsan sudär känner mig lite hängig;( själv då?<33

jag har vart och kollat på fotboll och nu är jag med johan :) och vi ska väll bara ta det lugnt ^^

Fina bilder!

Gå in på http://phiie.blogg.se och rösta på mig som veckans blogg nr.2!, Tack!

frågestund nu

fråga vad du vill :)

sv: tack för dina frågor :)<3

tack för din röst! :D vad gör du? (:

Jag kollar på teve :S

Svarar på comments ;)

Fin bild på blommorna !:D

Desamma tjejen!

fina bilder! :)

Fin blogg!

Det är såå bra :) heja sverige!!



Kul med nytt smink!

hihi =)

Spana in bilderna på Victoria Silvstedt som jag fotat i min blogg! Vad tycker du om henne? =)

kul att du får smink, hur mycket?



du borde ju komma upp på mest aktiva snart för du gör så många inlägg nu och får många kommentarer:D

Härliga bilder

Fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback