läs reglarna !

  • man får rösta på två men INTE samma
  • du måste ha blogg namn (den epost adress annars)
  • du måste iaf samla 5 röstar annars är det bara du som förlorar på det.
  • om du inte vet vilken du ska rösta koll runt i deras bloggar.
  • man får rösta på sig själv
Dom som är med i tävlingen måste haft läsa reglarna. nästa vecka avslutar jag den.
avslutar den på söndag.

[klicka här för att kolla hennes blogg]  nummer 1


[klicka här för att kolla hennes blogg] nummer 2


[klicka här för att kolla hennes blogg]   nummer 3


[klicka här för att kolla henes blogg] nummer 4


[klicka här för att kolla hennes blogg] nummer 5

alla kan inte vara med så är det ju bara, det finns bloggar som bara vill bli reklamas i min blogg och inte får en enda röst och det har jag tröttnat på, men ni alla skriver sjukt bra i era bloggar. men lycka till!

Kommentarer

jo :)

det känns lite bättre nu!

söt blogg :)

Jag röstar på nummer 5. Olivias garderob=)

haha tror jag :)

Jag röstar på Olivias Garderob ! =)

jag röstar på " Olivias Garderob" :)<3

vad gör du då?

sv: tack :D

jadå det ska jag nog få, men skulle bara höra när ska du få tandställning?:O<3

sv: hehe, har du bloglovin ?

röstar på nr4!:D

Låter inte helt fel! Har städat och donat här hemma bara.

jag röstar väl då på nummer 4:)!



SV: hihi:)<3

gud vad bra eller så, men jag var ju där inne idag och jag blev jätte förvånad för jag ska få det redan den 4juni?:O

Jag röstar på Olivias Garderob ! =)

sv; yessbox det hoppas jag med!;)

sv. ska vi följa varandra? kram

ah okej, men det är skönt att få det någon gång så det blir klart!;)

Allright,

då röstar jag väl på mig själv då :)

röstar på nr 5.

sv: hihi okej, samma här! sen har jag bara kollat lite på TV och pluggat :)♥

hehe ja det får vi hoppas

sv: hihi tack så mycket! :)

nej, men hon kankse ska skaffa en snart med julia (http://foumose.blogg.se) ;)♥

besök gärna min blogg och lämna en kommentar efter dig.



http://maatilda.blogg.se

tack så mycket :D jag tycker att den var superfin, fick den för ett jättebra pris med :D



åhh så intressanta bloggar :D:D

sv. toppen, skicka en komentar, när du har lagt till mig :)så lägger jag till dig då , kram

hihi yes :)

God kväll! :)

Hur är de ?



Jag ber om ursäkt för mitt dåliga

uppdaterande, men jag hoppas att du inte

sluta läsa min blogg iaf :D



Ha de gött / EB

sv; hih (A) synd att dt typ inte växte på träd elr ngt^^

tack sötnos, vad gör du då?

Nummer 1 röstar jag på!

sv: hihi ja, kan säga till om hon börjar blogga igen! :D♥

svar.nej det är ingen fara , tack ändå.

sv: hehe, toppen :) gjort nåt kul idag? kram

SV: Okejs :) Jag bor i sthlm.

Mina två hästar kommer från Gotland, det var därför jag undra :D

Kramis!

okej nja som ingenting:=)

händer sen?

Förresten, tack för dina svar på frågorna i min frågestund! :) Och kul att du är nöjd med mina svar också ^^

Jag är mest med killar i skolan, inte på fritiden (; Då är jag med mina tjejkompisar som jag känt oerhört länge :)

nja vet faktiskt inte :P

SV: Hehe :)



Men röstar på femman!

Kramis!

sv: hihi :)<3

Dagens fråga : Har du hund ?

Röstar solklart på Oliviasgarderob, nr 5 :D

sv: varit i skolan och sen har jag bara chillat hela dagen :) riktigt skönt!

känner du nån eller är du sjäölv bra på att göra bloggdesigner ? behöööver paniiiiik hjälp :)z<3

jag röstar på 1:an och 2:an:)

svar.tack :) allt bra med dig idag?

ja, såklart man nappar då :D haha.

har du haft en bra dag? :D



kramis

Åh, roligt med tävlingar! :> jag har en lite udda tävling på min blogg just nu, take a look? du kan vinna smycken jag designat t.ex. Mer info finns på bloggen :>

okej, va snällt!

jag röstar på blogg nummer 3 & fyra :P

ääär jag med :O tror jag svimmar

hur mkt tjänar du på din blogg?

SV: Hehe :)

Hur gammal är du?

Kramis!

Hihi, det tycker jag nästan också ;D

De är så ofega ^^

nummer 2

sv: du är så underbar du (för hundrande gången) gillade verkligen sakerna, älskade rättare sagt!

åh , skulle du kunnda hjälpa mig då?

jag har totalt förstört min blogg nu hehe :p

Kul med veckans blogg!

Röstar på nr 1, Vanadesse :D

kanon :D hitta du på? :)

nr 1

jo har sovit typ 2-3 timmar nått sånt:(

varsågod ;)

kram <3

Händer ikväll? :>

just ja, joo jag har så jag tjänar pengar på min blogg:P

sv; du får bara rösta på en så vilken väljer du? ^^ 7 eller 1?

ja dom är riktigt coola :D!

tack så mycket, din är också jättefin.

hur är det med dig annars då?

Jag röstar på olivias garderob :)

somnade du också sent?:$

ahh men jag blev så jäkla glad :D:D

ganska för att vara 12 år. ;)



15 000 kr i månaden :)

jo det är tobbe, rohan, henke, markus, timothy & danne och sen kevin dåra ;)

kram <3

Tack för rösten! ^^

Okej ;b

mitt bankkonto:)

fast dom är ännu kvar "/

kram<3

ohh int för jag tror jag vinner men de är ju kul att vara med =)

men gumman:(

är det inte farligt att sova lite jätteoftA?

visst vet du hur mangör?.)

eller ska jag hjälpa dig?

jo, & jag vill ge kevin min present när dom har gått, men dom går aldrig ^^

kram <3

Sv: Hihi

okej, men om du klicka kommentera på min blogg,så kom de ju upp en sak på min blogg där nere, klicka där:*

förstod du?:*

jodå <3:)

varför det ? :)

han har bara sovit här när dom andra har varit ute ^^

kram <3

hahah okej ^^

nu tror jag att dom åkte hem :)

kram <3

Jag röstar på nummer fyra :-)

förlåt men jag minns inte hur man gör:)

men klicka bara runt, sen när det kom typ upp nått med tjäna pengar på bloggen, så klciar du där

Röstar på 1:an och 5:an :D

haft en bra dag? :)



sv: så kul att du älskar bilderna:D

okej, gör så här, gå in på inställningar, sen min blogg och sen tryck på "ikon till bloggen" men om det nu är första gången du ändrar din headerbild på bloggkoll ska du hämta en kod till din blogg, sen klistra in den i nån av dina inlägg, kommer se rätt knäppt ut med koderna men så har alla som byter för första gången. Lycka till!

JAG RÖSTAR PÅ MIG :D nummer fyra

SV; Hur är läget?

röstar på nr : 1 :)

Ja de äre verkligen! :) Görs nu då?

sv: mm :) när kmr du utse en vinnare? kram

hah jao;D

hur många besökare ha du?

jo det är klart, så lite så :)

svar:Okej:)jag har ont i magen :/

okjeokej:P

hehe okej ;) den har varit bra ^^

Nummer 4!

sv: ok på söndag :) !!

har en frågestund:D

ställ gärna en fråga :D

taack, för frågorna,

du får svaren imorgon:)

japp ;)

Hej!

har du haft en bra helg?

Ta hand om dig

sv; tack söta du !! :D

jap;P

Svar:

Tack så mycket, vad snäll du är! :)

detsamma ! :D

hur är det med dej då? :)

Hihi precis :P

Vad gör du då? ^^

Röstar på nr 5, "Olivias garderob"!

jag gav honom dusch & shampo i samma, deo & någon konstig spray :P

kram <3

sv: yes :) men det är väl ganska tur det? ;)

nix, sj :()?

1

tackar:D

Jag röstar på nummer 1 :)

svar:hehe aaa :) du har inte lite kommentarer ;D

Sv: Hittas på då? :D

tack gmn!

sv: haft en bra dag? :)

blogg nr 4 :)

Sv: Okej, kul ;D

jao:(<3



tack :]

vad gör du då?

Svar: hehe :) hur gammal är du?

njä mest bara massa tjaffs :)

Tack :)

Sv: Jag fixar hemsidan och lyssnar på musik, ska snart fixa ett videoinlägg :D

sv: vad bra :) nja sisådär ;p

nummer 4!





btw, rösta på mig till veckans blogg hos Felicia & Sommarungarna, skulle bli skitglad!:)

http://feliciaholmgren.blogg.se/2009/may/borja-rosta-2.html

http://sommarungarna.blogg.se/2009/may/utkast-hallojsan-cuties.html

nummer 4, Emmas :)

Jag sitter bara här vid datan!

Hoppas du har haft en bra dag! :D

okej med mej med :D

va roooligt <3 hoppas mina läsare röstar =)

haft en fin dag`?

Sv: :) Nu har jag snart lagt upp mitt första videoinlägg - håll utkik! :D

NUMMER FEM!!! :D

KRAAAAAAMAR!

yes det är det=)

hahha ja hopaps kan man ju göra=)

hejhej du har verkligen en JÄTTE fin blogg haha och jag gillar bakrunden haru gjort designen själv och äre du på headern? thihi ;)

Kram/Frida<3

jag har pluggat hela dagen=) varför förlorar man på d om man itne samlar minst röster?

yes=) händer imorgon då :)?

okej nej, det är gratis :P

Sv: 8D

Tack detsamma! :D

Jag röstar på nummer 5 :)

okej, samma :)

jag vill typ inte rösta för ajg läser tyvärr ingen av bloggarna:(

haha ja de e den verkligen, stor HISS :D

jo:P

Så lite så :D hehe

Vad har hänt idag då?

jag röstar på olivias gardrob.

NUMMER FYRA!

nr 1 ! :)

Jag röstar på Vanadesse!

nummer ETT :)

jag röstar på 1 :)

jag röstar på Vandesse, nummer 1, hon är verkligen värd att vinna!=)

Röstar på Vanadesse!!

Jag röstar på nr 1

Röstar på nr 5 olivias Garderob

Nummer 1 :D

nummer 5!

3 och 2 (:

nr.3 :):::

Nummer fyra :)

jag röstar på nummer 3.

hih jag skulle också vilja vara med i din tävling. btw jätte bra blogg.

Nr 3 får min röst :)

3

3

vanadesse röstar jag på iaf :D<3

hiih såklart jag inte har :)

jag röstar på Malin (= nummer 3

men jag tror inte jag kommer vinnaa:(

jag har bara 6 röster :/. 1 har typ 100 ! :(

3

röstar på malinhe!

röstar på 3:D

Jag röstar på nr 3! Ha en bra dag!

jag röstar på nr 2 :D

ja röstar på nummer 3:)

Jag röstar på Malin Hedman, nummer tre alltså =) (L)

Nr. 5 Olivias Garderob :-)

nr 3

Hej!

Jag röstar på blogg nr 5 :)

Ha en bra kväll!

mvh LiiCee .

hur många röster har jag :) ?

jag röstar på nummer 3 :)



och rösta gärna på veckans dikt gumman :)

jag röstar på nummer 3 :]



för man fick ju rösta på sig själv :]

jag röstar på nummer : 5 :D

härligt =) har ju glömt rösta på mej själv så d gör ja NU!

1

nummer ett, yepp!

NR1 :)

Jag röstar på nummer 1 :D

jag röstar på www.oliviasgarderob.blogg.se

Jag röstar på nr 5 :)

Heja Olivia, jag röstar på dig nr 5

jag röstar på nummer 3 ! :)

Jag röstar på Oliviasgarderob:) Den är ju jättebra!!

bild från blekningen på bloggen nu ! :)

Jag röstar på nummer 5 :)

ja rösta på nummer 3 =)=)

jag rösta då på nummer tre :D

3 :)):):):):):

för jag har gjort headern :))):!<333<3<

3 ;)

jag ger en röst på nr 3 :)

nummer 3 :)

röstar på 3 :)

Jag röstar på nr 5, olivias garderob!

Nummer 3:D

röstar på nummer 3

jag röstar på nr 5 :)

Jag röstar på nr5 =).

3 ;d

Jag röstar på nr 5 Olivias garderob..

hur många har alla bloggar ? :)

när avgör du den som har vunnit ? :)

3

nr 3 röstar jag på :)

3

5

nr 3 :)

nummer 3 (:<3

fin blogg (:

röstar på nummer 3

3an

3an

Number 3. :D

nummer 5, ( :

hur är ställingen nu då :D ?

röstar på nr 5 - olivia

Nr. 5 :)

Kramis!

Nr 3 :)

jag röstar på nummer två och tre ;D

jag röstar på nummer 4 :)

nr 3 :)

Jag röstar på Malin Hedman :)

3

jag röstar på blogg nr 3 :)

hur är ställningen (A) ?

och när var det du avgör vem som vinnit :D ?

nr 3 :)

men tack gumman(L)



älskardig,

har saknar kommentarerna från dig med:(

jap, förlåt om jag kommenterar gamla inlägg, men kan inte gå in på din startsida:(

för allt blir bara grått då:(<3

vill du blogga på min blogg imorn,, för jag ska bort?

haha jo det kan man ju hooppas,<3

okej tack sötnos, du är helt klart bäst och jag menare.:*<3

okej nae, jag har halebop :(

har du gratis sms?

:(

skickar du gratis till comviq?:*

Röstar på 3 och 2 :)

Hej, fett snygg blogg du har!! Jag läser din blogg ofta, den är jätte bra. Hoppas du gillar min blogg lika mycket som jag gillar din. Jag röstar på nummer 3.



PS. Om du gillar min blogg så kan du premunera på min blogg via bloglovin. Eller via RSS.

Nummer ett

Röstar på 3 :D

alltså jag kan inte kolla på din blogg:(

eller inte startsidan, men det är säkert nått fel påå min dator, ska byta:*

ja var tvungen att prata med polisen, för ja va en av dom som såg de :(

nej inte startsidan iaf:( <3

men när jag går in på

http://beattriicee.blogg.se

så kommer det inte upp nått, allt blir bara grått, sen så om jag går in på besöktasidor, där står det ju t.ex det här inlägget.

Så då klickarjag på det och då funkar det :(<3

men den kan ju inte vara jätteseg, ha väntat i tre minuter nu:(

hih okej tack:*

Jag röstar på nr 3 ,lätt=)

tack gumman:*

Hej, jättefin blogg =) Hoppas allt är bra med dig.

röstar på nummer 3:D

ja:(

men alltså, kan inte du skicka länk till dina nyaste inlägg?<33

för jag kan bara inte se din startsida, men varje gång du skriver ett nytt inlägg, så måste du länka,,



för jag vill läsa din blogg :(<3

jo :*

kan försöka

det funka:D

kommer typ fortsätta kommentera det hära, för att jag orkar inte gåin på bloglovin:*



alltså när jag skriver med dig då, annars när jag läser dina nya inlägg, kommenterar jag ju såklart dom

följer ju din via bloglovin :)

jag vill träffa dig:(

vart vare du bo?

är med på mestaktiva igen;D

nr 3! :)

gjorde du :( ?

jag åker nog ner idag:)

men jag är inte inne nu , skicka sms eller nått:*

tack för att du röstade på mig som veckans blogg :)

ja:D

sötnos,



skicka länk ?

<3

jag mår bättre varje gång jag läser din blogg,

du är värd guld, bästavän!

du är det finaste gud skapat , en ängel på jorden, att jag tycker om dig mycket tro på dom orden.



tre ord, jag älskar dig.

hihii gumman, <3

puss.*

hihi jag vet :D

skicka länk?<3























Follow my on Bloglovin







Trackback