låter är sjukt bra.

Jag måste börja samla pengar så är det bara jag måste det. efter som nu ska jag köpa klänning till skolavslutningen och sen ska jag köpa rosar och sen till sommaren kläder och massvis och ändå sommar jobbar jag och ska betalla tillbaka mamma lite pengar men det fixar sig hoppas jag eller vad tror ni ?

skolan idag var helt okej, en underbar vän till mig fyller hela 15 år. Grattis till dig Amalia, hoppas du får en toppen dag. och sista lektionen fick jag sitta och blogga lite men skrv inget svarade baar på era kommentarer. är med ida just nu och vi ska försöka hitta på något iaf. vad gör ni då ?


den sjöng vi idag sjukt bra.

Kommentarer

hur är deT? :)

Jag har okcså en kompis som heter Amalia och hon fyllde år igår ^^



Vad gör du nu? :D

sv: Vad göru nu? :D

Ja det hoppas jag att det årnar sej =''>

vill du vara med på veckans blogg?

fin låt.

sv; Haha, okej =).

haha jasså va du de? :O

jag har städat :D

vad ska du sommarjobba nånstans?

Ja, verkligen! Vad gör du då? :)

Svar: Min helg var riktigt bra :)

Gjorde du något speciellt?

sv: haha ja du, det är svårt att säga hur det går för mig med fotandet. Läraren snackar om skärpedjup, bländare, exponeringstid och allt möjligt grejs. Klassen nickar instämmande och jag fattar ingenting :P



Men pysslandet går helt okej, bara tråkigt att det är så få jag känner som fyller år på sommaren, får aldrig tillfällen att papperspyssla vilket jag borde träna på!



Ha det bäst/

Julia

det låten är så sjukt fin & bra!

skulle va jättegulligt om du ville rösta på mig till veckans blogg, allt står i mitt senaste inlägg:D

ja det är toppen, sjävldå:D?

svar: okej :)

jättefin blogg du har! :)

sv: ja ohja :) allt bra? :)

Jag kan verkligen rekommendera den, jättebra. Smidig, snabb och snygg :P

Tänkte bara säga att era frågor har blivit besvarade och ligger nu på bloggen ! :)

Hoppas du fick ett godekänt svar på din fråga, ^^

åh, den är fin! :)

sv: Jadå :)

hejhej vad har du för dig då?:)

sv;

tack dsm! :)

yes :D

åh älskar låten!

sv: de e lugnt :)



tack för din röst också :)



allt bra idag då:)?

den låten är så fin!



söt blogg också ;D

den är bra den :)

vad använder du för att skydda mot solen,

hatt,keps,brillor eller ingenting alls ? =)

Svar: Åh vad roligt :> ser fram emot att få läsa , man har något att lära av alla tycker jag, och ibland känns det bra att antingen få skriva av sig om något hemskt, eller få glädjas av trevliga minnen :>

Fett söt blogg! :)

Jooo den låten är sjukt bra!!

<3

sv. tack du. :)

gördu?

tack så mycket :D

sv: ok, trevligt :) hoppas du har kul även fast vädret e dåligt,

Svar: :)

svar; jodå ;) haft en bra dag? :D haha tack ;)

Sommaren påväg?

Har du någon sommarkänsla =) ?

sv: nice

chill och pluggat :c

haha låten:)

sv: hah okej!

följ gärna min blogg på bloglovin oxå (A)

Tack för din röst=D

Fin blogg=)

Bevaka varandra via blogglovin?=D

ihihijapp :D



jag har frågestund ! ställ gärna en fråga elr två :D ?

hihi jippie :_D

okej

ingen brådska.. undrade bara :D

Okej, vad kul! :D

svar; jodå det har jag :D vad har du för plaer till helgen? ;P

okej :)

den e fin!

superfin blogg ! :D

älskar den låten, är är verkligen fin:)

sv; Hihi :D

Svara gärna på dagens fråga ;)

sv: hehe :)

vad har du gjort idag då?

Rösta gärna på mig i veckans blogg , och jag blir glader !

http://prettyshawty.blogg.se/2009/may/rosta-pa-veckans-blogg.html#comment

den var ju jätte söt!

sv; vsg !:)

Svar: Ingen orsak söt! :)

fin låt!

sjukt fin låt :)

GLÖMT? De va la inge bra :P

sv; Varsågod =).

sv: hih! men svara gärna på min fråga och bara följ min blogg. tipsa gärna andra :)

kram

Kolla gärna in min blogg fler ggr! :)

allt bra? :D

ÅHHH,ÄLSKAR LÅTEN!<3

fin låt<3 :')























Follow my on Bloglovin







Trackback