lördagen den 30

Matilda är hemma nu och det känns bra att hon får blogga i sin egen blogg. för alal visste inte att det var jag som bloggade. man kanske borde läsa texten också ibland iaf. Rubriken skulle man kuna läsa iaf tykcer då jag. varsågod för hjälpen.

          

Idag blir det mat senare än vad det brukar pappa kommer snart hem och ska börja laga mat. två bilder jag tog på blommorna idag utan mammas systemkamera. sen en bild på mig man kan ju inte låta bli att ta ett kort på sig själv. och den sista bilden hade jag bara tur med att ta kort på en av våra kattungar vi snart ska sälja.

Kommentarer

sv: vad göru? :)

sv: atck så mycket och detsamma!



guud va söt katt!

jättefina bilder :)

sv: tack :) vilken söt katt :O

puppe kisseungen så söt den är!

Ja men det måste vara hröig om sommrarna? På vintern kanske det inte är lika kul dock?

Åh nu längtar jag tillbaka till gotland, jag var där när jag var mindre, vi bodde på kneipbyn tror jag campingen ehtte, jag hade jätte kul! =) haha! Tar nog en sävng till gotland när jag fyllt 18

!

Jag bor i Lidköping, alla vet allt om alla här också=) ganska liten stad! haha

kram

Din header var jätte fin!

Naaaaaw, katten var jätte söt :D

haha jaså ;D

nämen vilken söt kisse!

sv: ja :D fina bilder :)

ohh vilken söt katt :Dm<3

tjusig blogg :D

kram

Jo :) hehe, min förra heter: lisabjernhagen.blogg.se , ska väl ta bort så småningom

JAG FYLLER 18 I STEPEMBER, MEN DET FÅR NOG BLI GOTLAND NÄSTA SOMMAR =)

skönt. jag mår finfint jag!

vi har också kattungar (=

det är inte så lätt att ta kort på dom ! (=

sv; tack så jätte mkt ! :),

Söt kisse ;D

DEN 20:E FYLLER JAG ÅR!:) VAD FYLLER UD I ÅR?

sv; hihi, allt bra med dig =)?

dom är så snabba :)

hur gammla är era? :)

Åh, vilken fin blogg du har! Söta kattungar! Såg på http://buckwheat.blogg.se/ att du också fyller år i september. Det gör jag med, fast den 27:e.. Ha en bra kväll! :)

fina bilder =)

okej våra är 6 veckor (=

hur många har ni ? (=

JAHA OKEJ!:d

coolt ^^

coolt ^^

ah okej :)

aw va söt liten kise :)

Sv; hihi, tack så mycket! :)

sv: tack så mkt ;D

aaa dom va fina..



ska vi följa varandras lovin ? :)

Vad söt kattunge ;)

Nice ;) jag med!

Fina bilder btw

vi har 3 stycken :)

söööt kattunge:D

så fina bilder:)

jag är en av de som ofta inte läser rubriker, ajajaj.

förresten så är jag hemma nu efter en lång men kul dag:D hoppas du också haft det bra.

aww, vilken gullig katt :D

Oh my det var den sötaste kattunge jag någonsin sett! Måste vara hårt att skiljas från den tussen!

guud va söt kisse! :D

sjukt söt kattunge!

när ska ni sälja dem? jag har letat ganska länge :O

Gud vilken söt kattunge!

Vilken söting :)

vilken söt kisse :D. bra blogg btw :D























Follow my on Bloglovin







Trackback